Salı, Temmuz 12, 2011

Balkonlar şenlensin

Havaların ısınması ile birlikte olabildiğince çok balkonumda vakit geçirmeyi seviyorum. Balkonum dediysem minicik bir balkon :) İki sandalyelik. Ama bana yetiyor. Sabah gözümü açar açmaz bitkilerime bakıyorum, sonra kahvaltım balkonda, kahvem balkonda ve gece keyfi, aya karşı mumlar eşliğinde gene balkonda.[Biraz romantiğimde :)))  ]  Sardunyalarım , petunyalarım, alisyumlarım, hercai menekşelerim, minik nanem , yaseminim, açelyam ve ben minicik yere sığıyoruz :)) Bir ara çiçeklerimin ve balkonumun fotoğraflarını eklerim.
Üzüldüğüm bir şey var ki, ülkemde çok az balkonda çiçek var. Keşke bütün balkonlar çiçekle dolup taşsa. Ne güzel bir görüntü olurdu.
Haydi balkonlarımızı renklendirelim. Siz de küçük yada büyük , balkonlarınızı çiçeklendirin. Baktıkca ruhlarımız dinlensin.
Bakın bu minicik balkon , bir iki neşeli aksesuarla ne kadar güzelleşmiş.




Teras için çok güzel bir dizayn.










Renkli iki koltuk ve bir saksı çiçek... Nefes alacak, keyif yapılacak  cıvıl cıvıl bir alan yaratılmış







Balkonum yok diye üzülmeyin. Sizi de düşünmüşler. İster açın, ister kapayın.






Ve balkonu olmayanlar için başka alternatif balkonlar.






*** Fotoğraflar internetten alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...