Pazar, Temmuz 24, 2011

Lukapu

'' Nedir Lukapu ? '' derseniz, fotoğraflarınızı kitap haline getiren bir site derim ben de size.
 Nasıl kitap yapacaksınız peki.? O kadar kolay mı bu iş derseniz. E kolaylaştırmışlar vallahi herşeyi. Sağolsunlar.
 Bunun için bilgisayarınıza ücretsiz bir program indiriyorsunuz önce, sonra fotoğraflarınızı seçip kitabınızı oluşturmanın ilk adımını atmış oluyorsunuz. İster düğün fotoğraflarınızdan bir albüm oluşturun, isterseniz bebeğinize '' Sen minnikken böyleydin '' gibi bir anı albümü oluşturun, isterseniz '' İşte ben '' adı altında kendi gelişiminizin tüm evrelerinde çekilmiş fotoğrafları bir araya toplayıp kendinize ait bir albüm oluşturun..    ( Bu fikrim benim hoşuma gitti , aferin bana ) Kısacası siz ne isterseniz o. İstediğiniz sıralama ile istediğiniz fotoğraflarla istediğiniz kitabı oluşturmanın güzelliğini yaşıyorsunuz.
Ben fotoğraf sanatçısı olmak istiyorum,  kendime ait bir portfolyo kitabım olsun diyorsanız. Bunun içinde çok güzel bir imkan.

Hediye vermeyi ve süpriz yapmayı sevenlerde, sevdiklerine böyle bir kitapla güzellikler yaşatabilirler. Malum sevgililer gününde yada özel günlerde değişik hediye bulmak zor iştir. İşte şık bir alternatif ürün.

Fotoğraflarınız da  artık sadece digital ortamda kalmaktan kurtulup , şık bir kitap haline dönüşecek bu sayede. Hapislikten kurtulacaklar, kitaplarda yaşayacaklar.

Son yapmanız gereken mi ? Tüm bunları ayarladıktan sonra siteye sipariş veriyorsunuz.

                                           http://www.lukapu.com/assets/img/transparent.png


SİTEYE ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...