Çarşamba, Ocak 11, 2012

Füsun Aydınlık

Bu sabah bir tesadüfle Füsun Aydınlık'ı ve taşlarını keşfettim. Resim kursunda biz de bir taş boyama seansı yaptık. Çok zevkli bir iş . Öneririm deneyiniz. Akrilik boya ile gönlünüzden geçtiği gibi boyayın. Ben minik çiçekler yapmıştım. Güzel olmadı itiraf edeyim. Ama çok özgürce ve dinlendirici idi. Arkadaşlar taş toplamış bu yaz.Yakın zamanda  onları boyayacağız. Füsun hanımın taşlarını görünce bayıldım.

Bu kadar güzel yapamayız ama en azından bizlere örnek olacağı kesin. Burcum Balık . Sanırım onun etkisi ile balıklı objeleri çok seviyorum. Bu balıklarda muhteşem olmuş. Renklerin güzelliğine bakar mısınız. 
Kolye ve yüzüklerde yapmış ki, onlara da bayıldım şahsen. Taştan değil ama başka malzemelerden yapılmış buna benzer kolyelerim var. Bu tarzı çok severim. Ayrıca taşın insana enerji verdiğine de inanıyorum. 
Kaynak

Füsun hanımda balıkları seviyor sanırım. Balıklı bir çok taş boyamış. Etsy de sayfası var. Orada yaptığı ürünleri satışa sunuyor. Sizlere tanıtabilmek için fotoğrafları oradan aldım .



Kimdir Füsun Aydınlık derseniz . İstanbul'da reklamcılıkla uğraşırken emekli olmuş. Oğlu ile daha çok vakit geçirebileceği bir yer düşünmüş , büyük şehrin keşmekeşinden uzaklaşıp Ayvalık'a yerleşmiş. Ne kadar güzel bir düşünce. Oğlu ile daha çok vakit geçirebilmek isteği. Zamanı iyi kullanmak ve doya doya sevdiği ile yaşamak. Büyük şehirlerde zor oluyor gerçekten. Ve Ayvalık'ta hobi olarak taş boyamaya başlamış. Bakın kendisi neler anlatmış taşlarla ve taş boyama ile ilgili.



                    
                                                                         Kaynak


 " Sinan'ın annesi, birde reklam filmi yapımcısıyım " diyor fotokritik'teki profil yazısında. Fotoğrafta çekiyormuş. Güzel fotoğrafları da var. Seviyorum böyle üretken insanları. Bu fotoğrafını çok sevdim.


                           

Diğer fotoğraflarını görmek isterseniz TIK

Kendisi bilmeyecek olsa da , "sizi tanıdığıma memnun oldum Füsun hanım, ellerinize sağlık "diyorum. Bu güzel çalışma ile noktalıyorum.

kaynak








6 yorum:

  1. NE güzel şeyler yapmış, seçtiği yaşam da tam hayalimdeki, ama herkes böyle cesur olamıyor ne yazık ki:( dertliyim bu konuda:))
    Çok hoşuma gitti bu post, defterime hamen bir iki not aldım bile, yapılacaklar listesi iyice kabardı anlayacağın:)

    YanıtlaSil
  2. Nerden bulup çıkartırsınız, bugüzellikleri... işiniz gücünüz yok mu:)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili noHut, hep aynı hayaller içindeyiz ama gerçekleştirenlerin sayısı az. Ben de dertliyim sorma :))İki de bir "gidesim geliyor".

    Sen yapmaya ve yayınlamaya devam et lütfen, sıkı sıkı takip ediyorum. Bazı şeyleri senden görüp yapmaya başladım. Aslında başka yerlerde de görmüşlüğüm var benzer şeyleri ama senin sunumundan herhalde, beni yapmaya teşvik ediyor. Hoşuma gidiyor.
    Sevgiler..

    Sn .Tebriz; işim yok ne yazık ki.:( Günün büyük kısmını internette dolaşarak geçiriyorum. Güzel şeyleri görünce de paylaşmak istiyorum. :))

    YanıtlaSil
  4. Füsun Hanım taşlarınızdan nasıl sipariş verebiliririz?
    teşekkürler,
    gülperi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülperi hanım sanırım bir yanlış anlama oldu. Bu taşları ben yapmıyorum. Füsun Aydınlık isimli sanatçı yapıyor. :) İsim benzerliği sizi yanıltmış sanırım.

      Füsun hanımın ETSY'de satışı var. Vereceğim linkten takip edebilirsiniz.
      http://www.etsy.com/shop/zeustones?ref=seller_info

      Sil
  5. merhaba,Ellerinize sağlık çok güzel olmuş..Bende yeni yeni hobi olarak bu işle uğraşmaya başladım.Size bir sorum oacak.Siyah ince ince çizgiler ve desenleri kalem ile mi yapıyrosunuz.Fırça ile denedim çok zor ve başarılı olmuyor hep yayılıyor:( Biginizi rica edicem.Biklginizi paylaşırsanız çok mutlu olurum.Sevgiler, Figen tuncay (figen.tuncay@yapikredi.com.tr

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...