Cumartesi, Ocak 07, 2012

Eşref vakti

kaynak


Geçen gece televizyon seyretmek zorunda kaldım. Anneme eşlik etmem gerekiyordu. Bilgisayarımı aldım dizime, hem onunla sohbet , hemde nette biraz gezinti yaparken ben, annemde bir yandan televizyon seyrediyor, bir yandan benimle konuşuyor tabii. Bu arada kahvelerimizi yudumluyoruz. Ne çok işi aynı anda yapmışız. Şimdi anlatınca fark ettim. Annem nereyi açarsa ben de kulak misafiri oluyorum. Gözüm bilgisayarımda , kulağım televizyondan ve annemden gelen seste. Kanallar arasında gezerken bir yerde durdu. O da ne? Çok sevdiğim bir ses. Melihat Gülses. Çok kafiyeli oldu bu iki cümle. Baktım hangi kanal diye TRT Müzik kanalı imiş. Melihat Gülses, bir saat şahane bir konser verdi bize. Türk filmlerinin müziklerini seslendirdi. Araya filmlerden bölümlerde koymuşlar. Şarkılar muhteşem, seslendiren zaten muhteşem. Mest oldum resmen. Kendimi çok şanslı buldum o anda, konseri kaçırmadığım için. Bu yıl şans benimle olacak inşallah. Öyle hissediyorum. Melihat Gülses den sonra da takıldım kaldım tv başında. Ardından Fatih Erkoç'un bir programı başladı. Çeşitli sanatçılarla düetler yaptı. İnanın ağzım açık, hayran hayran izledim. Şimdi diyebilirsiniz ki, ne var bu kadar abartacak, neticede her yerde müzik var. Bu müzikler her zaman bulabileceğim, dinleyebileceğim türden değildi çünkü. Radyolarda sürekli aynı şarkılar çalıyor. Buradaki müzikler farklı idi. İzlemediyseniz o kanalı,ara ara açın bakın derim. Benim gibi takılıp kalacağınızı düşünüyorum,beğeneceğinizi düşünüyorum.

Müziklerin arasında Eşref Vakti adlı grupta vardı. Benim sevdiğim bir grup. Grup, Bekir Ünlüataer ve Fatih Ahıskalı tarafından kurulmuş . Bekir Ünlüataer'in sesini çok beğeniyorum . Melihat Gülses'le düetleri var. Blogda yayınlamıştım daha önce. Düetler

Eşref Vakti nin albümünde çok güzel şarkılar var. Popüler oldukları parça Tekirdağ'ın üzümü. Albümdeki şarkılardan  bir tanesi de Sezen Aksu imzalı. Yanıyom, Ölüyom. Sezen yine çok hoş bir şarkı yapmış. Klip de hoş olmuş . Şarkının sözleri şöyle.

Be kardeş şu köşeden bi rakı kap da gel.
Yüreğimdeki efkar ölümden beter.
Benimkini kaptırdım göz göre göre,
Ya bende akıl mı var? Yandık bu sefer!
 
Yanıyom, ölüyom, babama haber verin.
Seviyom , çok seviyom dostlar araya girin.
 
Oturdum da sofraya bi hava tutturdum.
Kabahat bende yari sonun da bıktırdım.
Yatacak yerim mi var benim şu dünyada?
Alıp başını gitti, kendim küstürdüm.
 
Söz - Müzik: Sezen Aksu




Sözü nerdennnn nerelere getirdim. Konu başlığım Eşref vakti idi, arada nerelere uğradım.  Zaten yeterince uzun cümleler yazdım, o sebeple Eşref Vakti için daha da uzun cümleler yazmadan,  sitelerini ziyaret etmenizi isteyeceğim.www.esrefvakti.com.tr . Diğer videolarını da izleyip, şarkılarını dinleyin derim. Tekirdağın üzümü de çok hoş bir şarkı.

Ve hepimize güzel bir hafta sonu diliyorum.

  YANIYOM ÖLÜYOM







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...