Pazartesi, Ocak 09, 2012

Minik fikirler

Sonunda oldu. Hangi rengi nereye koymuştum, pembe rujum nerede demekten kurtuldum. Makyaj çantamda bir sürü malzemenin içinde kaybolup gidiyorlardı. Her bir çantamda ayrı bir ruj oluyordu. Sonrada aradığım renk hangisinde diye çantaları karıştırıyordum. Aradığım rengi bulamayıp, bulduğum rengi sürmek zorunda kalıyordum.  Paşabahçe cam şekerliğin içine tüm rujlarımı hapsettim. Şeffaf olduğu için, renk bulmakta kolay oluyor. İşim bitince de, çantadan çıkarıp  kavanoza koyuyorum artık. Çantalarda ruj arama sorunsalım sona erdi. Benim gibi dağınık olanlara önerilir.

2 yorum:

  1. gayet mantıklı bi çözüm

    YanıtlaSil
  2. Gülümsecim ,artık farklı renklerde ruj sürebiliyorum çok şükür.:))

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...