Cuma, Ocak 13, 2012

Ayak parmağı estetiği

Kaynak


Estetiğe karşı değilim ama kendime uygulamayı hiç bir zaman düşünmedim. Birazcık büyük  ve kemerli bir burnum var. Çocukluk yıllarımda alay konusu olurdu. Ortaokulda çok beğendiğim ve sevdiğim bir arkadaşım bunu bildiği için bir gün bana " sakın ameliyat olmayı düşünme , o zaman sen olmaktan çıkarsın. Sen böyle güzelsin.. " demişti. Zaten düşünmüyordum estetik olmayı ama bu sözü de çok beğendim. Hep aklımdadır.

Dün bir haber okudum Ntvmsnbc'de. Adına " Sindirella Estetiği " denen bir estetik paketi  varmış. Bu paketin içindeki ameliyatlardan birisi de ayak parmağını kısalttırmakmış. İnsanların cesaretine  hayranım. Sağlık mecburiyeti olmadığı sürece bu tür bir estetik ameliyat yaptırmak , sizce de cesaret işi değil mi ?
Bakın neler oluyormuş..
HABER İÇİN TIKLAYINIZ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...