Salı, Ocak 17, 2012

Hüzün


"Ben" istemiyorum ki.!! İçime sızıyor hüzün. Sadece fotoğrafına dokunuyorum özledikçe. Tenimden içeri giriveriyor o anda,yayılıyor tüm vücuduma. Sünger gibi emiyor her bir zerrem o acı tadını. Göğsümde birikiyor sonra. Sıkışıyor kalbim.Beyindir asıl seven ama hep sana mal edilir sevmeler .Sakin ol aman dikkat diyorum. Sen bana lazımsın daha çok sevmek için. Düğümleniyor boğazım. Bir koca yumru, "buradayım diyor.Hala sendeyim". Yok terk etmeye niyeti ben sana baktıkça. Bırakıyorum fotoğrafını masamdaki kitabın sayfaları arasına. Doluyor gözlerim. Doluyor. Ağlama diyorum kendim, kendime. Dinlemiyor.Istırap o gözyaşı anları. Doğum gibi hüznün vücudumu terk edişi. 

Demiş ya şair " sana bakmak bütün rastlantıları reddedip bir mucizeyi anlamaktır. Sana bakmak Allah'a inanmaktır."


Füsun T. 2012/01/17









4 yorum:

  1. 15 yıl önce yazılmış bu dizeler hala o kadar etkili ki beni de kederlendirmeyi başardı. Kaleminize sağlık. Umarım bu gününüz, 15 yıl öncesine göre daha güzeldir. Saygılarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir şey aynı kalmıyor tabii ki, 5 yıl önceki hüzün farklıydı bugünkü farklı :) Günler hep güzel olsun.

      Sil
  2. Hüzün ara da bir lazım ama çok değil :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, katılıyorum :) Olmasa da keyfin anlamı kalmazdı .

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...