Perşembe, Ocak 05, 2012

Günün sözü

Yaşadığım şu güne  kadar her aşamada özlü sözler okumuşumdur. Lise yıllarında defter tutup , beğendiklerimi yazmışlığım bile vardır. Her sözden bir şeyler alabiliyorum kendime.. Bazen de alıyor ve sonra unutuyorum. Dolayısı ile sık sık okumanın faydası var benim gibi çabuk unutan biri için. Başucu kitaplarım vardır benim penceremin önünde. Bir kaç kitabı birden okurum bazen. Muhakkak onların arasında başucu kitabımda durur. Aralara sıkıştırırım , okurum. Zaman zaman da değiştiririm o kitabı. Bir başka başucu kitabı yerini alır orada.  Bu aralarda başucumda duran  kitap " Hayata yön veren sözler" .
Sizinle de  paylaşırım o kitaptan sözleri. Bu sabah açtım , içinden herhangi birini okudum .İşte bu  çıktı .

"Kendinizi doğru ya da mutlu olmak arasında bir çatışma halinde bulursanız, mutlu olmayı seçin. "
TOWSEND






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...