Salı, Ocak 24, 2012

Dantelli kolye

Yazın Tunalı da bir mağazadan aldığım kolyem bu. Çok severek aldım, çokta severek takıyorum. Dün takınca aklıma geldi, yapılışı bir hayli kolay. Tığ işi bilen herkes  yapabilir diye düşündüm. Model teşkil etsin diyede sizlerle paylaşmaya karar verdim.


Hatta kendimde denemeliyim. Bir başka motifle tabii ki. Başka renkte olabilir. O anki ruh halime göre değişir durum. Bakalım ne çıkar ortaya. Şimdiki ruh halime bakılırsa siyah bir kolye çıkar.
Gerekli malzeme bir adet sedef pul, birkaç tane inci boncuk, tığ, dantel  ipliği ve zincir. Gerisi tamamen yaratıcılığınıza   kalmış. İstediğiniz motifle yapabilirsiniz.


Bu kalp kısmına bakıp  orada öyle bir birleştirme var sanmayın. Orası dümdüz gidiyor aslında. Yani oradan başınıza geçiriyorsunuz kolyeyi . Ben zinciri toparlayıp kalp yapıp öyle çektim fotoğrafı. Benim blogumda kalp, kuş ve fil görmeye alışın. Bu üç şeye aşırı sevdalıyım. 



Üçlü küpe setini de LCW den aldım. Fiyatı bir hayli hesaplı idi. Tavsiye ederim çok güzel çeşitleri var. 
Görmemişin kolyesi misali bir sürü fotoğraf oldu. Olsun , bu post da böyle oluversin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...