Pazartesi, Ocak 23, 2012

Sukan'ın yastıkları

Doğal boyalarla yapılmış ipek ipliklerle işlenmiş, Anadolu desenlerinin kullanıldığı bu yastığın renklerine bayıldım.

kaynak
Kilim meraklısı birinin bu yastığı sevmemesi zor. Hep bir şark köşem olsun hayalim vardır. Henüz uygulamaya koyamadım. Olur bakalım bir gün.

kaynak


Bu yastıkta kadife üzerine işlenmiş. Çok şık.

kaynak

Buda ipek dokuma bir yastık. Yine  müthiş renkler. Yine Anadolu esintileri. 

kaynak


Bu yastıkları Sukan 'ın Etsy deki mağazasında gördüm. Her yastığa tıkladığımda bunu da paylaşayım herkes görsün duygusuna kapıldım. Hepsi birbirinden çekici.  Çok fazla çeşit var.Diğerlerini  BURADAN görebilirsiniz. Hatta satın alabilirsiniz.


ETSY



4 yorum:

  1. Çok güzellermiş bende bayıldım..

    YanıtlaSil
  2. Evdeki yastıklar gözüme çok kötü göründü bugün :))

    YanıtlaSil
  3. yastıklar çok güzelmiş.Eşiminde şark köşeli oda hayali var ,görse bayılır bunlara :)

    YanıtlaSil
  4. Umarım hayallerimiz gerçekleşir. :)

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...