Perşembe, Eylül 26, 2013

İyi uykular

Doğduğum toprakları ziyaretten dönerken iki kuzenimde bizimle birlikte geldi. Bugünlerde bol bol onlarla bir arada oluyorum. Çarşı pazar gezmece, yeme içmece,sohbet muhabbet vbg.. İşte bu gezmeler sırasında D&R a uğradım. Yeni neler var  bakmak için. Dolaşırken çalan müzik çok hoşuma gitti. Sordum "hangi cd bu ? " Pink Martini olduğunu söylediler. Bir kaç albümü var bende ama bu gözümden kaçmış.  Eski bir albümmüş. 21 şarkı var içinde. Tereddütsüz aldım, iyi ki de almışım. Öneririm.

Bu gece için cd'den bir iki şarkı paylaşmak istedim sizinle. Hepinize huzurlu , rahat bir uyku dilerim...

Kikuchiyo to Mohshimasu

La Soledad 

Aspettami

Splendor In The Grass





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...