Pazartesi, Kasım 28, 2016

Ondan Bundan Şundan

Gabriel Garcia Marquez ünlü veda mektubunun bir yerinde şöyle der:

Yeni doğan küçük bir bebeğin , babasının parmağını sıkarken  aslında onu kendisine sonsuza dek kelepçeyle mahkûm ettiğini öğrendim.

Aileye katılan her bebek, sadece babaya değil tüm aileye kelepçe takıyor bence. Bir buçuk yıl önce ailemize katılan minik Eylül hepimizi kendine kilitledi. Eylül, yeğenimin kızı. İki yeğenimde doğduklarında kelepçeledi beni yıllar önce. Şimdide aynı şeyi çocukları yapıyor. "Yaşlanıyorum" diyorum onların çoğaldıklarını gördükçe.

Marquez bir de şöyle diyor mektubunda :
Çünkü insan aşkı bırakınca yaşlanır .
Çok şükür hala içimde bitmeyen bir aşk var. Demek ki yaşlandığımı düşünmem yanlış. Bir yanlış daha varmış, bu alıntılar yaptığım veda mektubunu, aslında pek tanınmamış bir vantrilok olan Jhonny Welch yazmış, Marquez değil.  İnternette okuduğunuz şeylere kesin bilgiye erişmeden inanmayın. Özellikle yayınlanan yalanlar bile var çünkü.

Uniqe İstanbul da Astroloji festivali vardı. Siyaset astrolojisi uzmanı Dinçer Güner 2017 yılında terörle ilgili olacaklara ilişkin demiş ki :
1 Şubat
15 Temmuz
7 Ağustos
Bu tarihlere (+ / - 6 ) terör bakımından dikkat.
Astroloji ile aranız nasıl neye ne kadar inanırsınız bilmem ama BURADA detaylar ve burçlar için 2017 ye ilişkin bir sürü yorum var. Benim burcum Balık . 2017 'nin  balıklar için Sakın Ha ! durumu şu :
Aşk seni değiştirecek. Sakın direnme ve bunu kaçırma.
Balıklar dikkat.


Bu da selfie'cilerin dikkatine. Selfie  çubukları da tarihe karışıyor sonunda. Bu ne hız bu teknolojide, ben daha selfie çubuğu bile almamışken uçan selfie kameraları çıkmış. İyi olmuş , özellikle toplu çekimleri ben yapıyor ve kurbağa gibi görünüyordum, üstelikte tüm kırışıklarımla beraber.
Uçan kameramızın adı AİRSELFİE . Kamera özel bir kılıf içinde, kılıfından çıkartıp özel Android yada IOS uygulaması ile çalıştırıp kontrol ediyor, uçuruyorsunuz. Sonra işiniz bitince yine program sayesinde elinize indiriyor ve kılıfına geri koyuyorsunuz. Çektiğiniz fotoğraflar anında akıllı telefonunuzda yerini alıyor. Nasıl kullanılıyor diyenler videoyu izleyecek.




2 yorum:

  1. evliliğe de kelepçe takmak diyorlar :) instaya yazdım tarifi :)

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...