Cuma, Kasım 25, 2016

Suluboya / Ruhiye Yalgın

Resim yapmak güzeldir. Sizde deneyin . 💓

Birkaç yıldır resim yapıyorum . Belediyelerin açmış olduğu ücretsiz kurslarda eğitim aldım. En çok suluboya çalışıyorum. Hobi olarak yapıyorum resmi. Çalışmalarımın bir kısmı BURADA

Resim sergilerini gezmeye üniversite yıllarında başladım. Zafer çarşısındaki sergileri takip ederdim en çok. Şimdilerde de fırsat buldukça resim sergilerini dolaşırım. En büyük kaynak olan internet ortamında da sürekli resim ve fotoğraf bakarım. Görsel hafızam bunlarla dolu. Sizinle, baktığım resimlerin bazılarını paylaşmaya karar verdim. Ara ara bu seride yayınlar yapacağım. 

Bugün Ruhiye Yalgın'ın birkaç suluboya eserini paylaşıyorum. 



Diğer resimlerini görmek için FACEBOOK sayfasını ziyaret edip takibe alabilirsiniz. 

Biraz ilginiz varsa lütfen sizde resim yapın. Gönlünüze göre yapın sizin resminiz olsun. Çerçeveletip duvarınıza asın keyfini çıkarın. Suluboya için malzemeler , iyi bir suluboya fırçası, 300 gr. ağırlığında suluboya kağıdı, bir bardak su ve suluboya. Çocuk olan her evde suluboya vardır. Çocuklar okula gidince hemen geçin başına. Çocuksuz evlerde, doğru kırtasiyeye suluboya malzemesi almaya. Hatta ona bile gerek yok. Azcık nescafe klasiği, birazcık su ile sulandırın, başlayın boyamaya. 

Resim yapmak güzeldir. Sizde deneyin . 💓

5 yorum:

  1. Zaman olsa neler neler yapilmayacak.. Resmi bende coks seviyorum.Daha cok da fotograf cekmeyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf çekmeyi bende çok seviyorum ama bilmiyorum. Rastgele çekiyorum. Zaman önemli elbette.

      Sil
  2. Füsun, o kadar güzel ve etkileyici ki resimler canım resmen resim yapmak çekti. Eskiden çok yapardım, sonradan zamanla yerini başka şeyler aldı. Benim ufaklık pek meraklı resime. Matematik yerine resimi sevmesi inan beni hiç üzmüyor. Notlar pek parlak değil ama resime gayret şahane. Yaşasın sanat :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eevet senin ufaklık güzel resim yapıyor. Görmüştük instagramda. hayat matematikle sınırlı değil tabii ki, zaten mühendis olmazsan dört işlemden gerisi tamamen hikaye değil mi ? Ne işe yarıyor ben hala çözmedim :) Yaşasın sanat :)

      Sil
  3. Ne kadar gerçekçi yapmış öyle. İnsanın tablo yaptırıp evine asası geliyor

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...