Cuma, Kasım 17, 2017

Daldan dala

Yaşları 20 - 26  arasında olan 32 sağlıklı insanda  bir deney yapılmış. Grup, bir odada sessizce oturarak korku filmi izlemiş. Filmi izleyenlerin akyuvarları aktif hale gelmiş. Son üç aydır her gün korku filmi izler moddayım. Acaba akyuvarlarım ne durumda. Korku filmi izlemek kalori yakmaya da yardımcı oluyormuş. Yine yapılan bir deneyde , The Shining filmini izleyenler 184 kalori yakarken, Jaws  izleyenler 161 kalori yakmış. Benim film ne kadar korkunçsa 5 kilo yaktırdı bir iki ayda. Korku filmleri yerleşik korkulara neden olabiliyor. Mesela Jaws izleyenler yüzmekten korkmaya başlayabiliyor.  O yüzden siz, gülümseten şeyleri tercih edin isterseniz.

Google 40 dile anında çeviri yapacak kulaklığı satışa çıkarıyormuş. Benim gibi dil bilmeyenlere güzel haber. Tek kötü haber ise kulaklığın google translate servisini kullanacak olması. Oradaki çeviriler hakkında pek olumlu yorumlar duymadım ama hiç anlamamaktansa, tarzanca anlamak iyidir yinede.

İnternetten bir kitap okuyorum. İnsanın anlam arayışı / Victor Emil Frankl . Öneririm okuyun.

Bir başka önerim. İnstagramda Ajda Pekkan'ı takip etmeyin . Bunalıma girebilirsiniz hanımlar. Maşallah diyorum sadece.

Bugün bir kez daha "bu memleket adam olmaz " dedim. Neden dedim, çünkü büyük bir hastanenin koridorlarında iki gündür ciddi mesai harcıyorum. Bir ilaç raporu alacağım. Bugün tam dört saatimi o rapor için bekleyerek geçirdim. Bu kanıya sabah erken saatlerde hastaneye telefon açtığımda  varmıştım aslında. Çünkü sayın bölüm sekreteri çalan telefona asla cevap vermiyordu. Hastaneye gidince sordum neden cevap vermediğini. "Tek başımayım yetişemiyorum" dedi. Beklediğim iki saat süresince ise sayın sekreter öylece masasında oturdu ve toplamda 10 yada 15 kişi ile muhatap oldu. Çalışmayı sevmiyoruz......

İçiniz sıkılıyorsa keyifli bir şeyler izleyin. Ben öyle yapıyorum. Mesela fotoğrafçı Theron Humphrey ve köpeği Maddie bu konuda iyi bir seçim bence. Bakınız == >  İnstagram     thiswildidea.com




İnsan bazen birisine bir şey söylemek ister ama ne yazık ki bu mümkün değildir. İçimde kalacağına buraya dökeyim, rahatlarım biraz. Ayrıca size de öneririm söylemek isteyip de söyleyemediğiniz şeyleri yorumla buraya bırakıverin. İyi geleceğine inanıyorum. En azından bana iyi geliyor.
İşte konuya ilişkin  sözüm.  " Böbürlenme padişahım senden büyük Allah var " .

Valla rahatladım.




6 yorum:

  1. Güzelmiş ya, doğa belgeseli seyreder gibi. :) Jaws filmi beni yerimden hoplatmıştı yüzeye fırlayıveresiye, bence az gösterilmiş daha fazla yakar.
    -İyi oldu sizin bu yazınıza tesadüf etmem; kısa kısa notlar yazmaya başlamıştım epeydir aklıma geliverdiğinde. "ne yapayım?" diye düşünüyordum. belki bazılarını genişletirim ama toptan da yayınlayabilirim artık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı yayınlar olsun o zaman . Sevindim yazımın bir işe yaramasına . :)

      Sil
  2. Korku filmi asla seyredemem.Yarısında gözlerim kapalı ya da dışarı bakıyordur.Eşim'' ya onlar kan değil boya, yok maske'' falan diye avutur,nafile. Hastaneler fena, allah ne eksik etsin ne de muhtaç.
    iyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seyredemem , hayat korku dolu zaten bide üstüne korkmanın ne anlamı var dimi ama :)

      Amiin, Allah düşürmesin hiçbirimizi hastanelere, sevgiler

      Sil
  3. Hastanedeki tespitin çok doğru, çalışmayı sevmiyoruz, özet bu. Ben de pttdekilerin telefona cevap vermemeleri üzerine gitmiştim, bütün gün boyunca aramıştım, açmamışlardı, neden açmadıklarını gittiğimde sordum, cevap basitti. Çok yoğunuz, yetişemiyoruz. Bence bu tip yerlerde işini yapmayanlarda kanının "Diğerleri yapmıyor, ben niye yapayım, enayi miyim?" olduğunu düşünüyorum. Bu tarz insanlara gerçekten tahammül edemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yer çok yoğun maşallah :)) Nereyi arasan yoğun.

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...