Pazar, Nisan 01, 2018

Pazar şarkısı

                                                  
Mutlu bir  pazar günü olsun  hepimize, benim için bu cümledeki mutluluk , keyfi bol ve sağlıklı geçecek bir gün yaşamak demek. Hayaller böyle de bakalım şansımıza ne çıkacak, yaşayıp görelim.

Baharla birlikte doğa canlanırken müzik piyasası da canlanmaya başladı. Yaza hangi şarkılar popüler olacak telaşında müzisyenler. Ben sevdim bu şarkıyı mesela , Kimler Gelmiş / Nazan Öncel ve Manuş Baba birlikte seslendiriyor. Nazan Öncel'i severek dinlerim  , sözleri güzeldir. Durum şarkıları adlı Son albümde; şarkıları iyi ama sesinde düşüş var,  heyecan yaratmıyor, sesiyle ilgili bir sorun var diyordu dünkü gazetede Naim Dilmener. Albümün tümünü dinlemedim ama tanıtımını dinledim ,bana da öyle geldi. Ben klibi çok sevdim. Çizgi romanlardan sonra, çizgi klipler mi  moda olacak acaba ?




Klip demişken , Yıldız Tilbe nin Kış Gülleri şarkısının klibi hakkında ne düşünüyorsunuz ? Ben bir anlam veremedim. Şarkıyı da pek sevemedim. İnsanlar ne kadar dikkatli ; klibin 3.39 unda Yıldız Tilbe'nin orta parmağındaki tırnak yok olmuş. Nejat İşler'in saçlarına takılmış diyor bir yorumcu. Gerçekten de tırnak yok olmuş.



Artık şarkıların beğenilme ve dinlenme oranları albüm satışları üzerinden değil, spotify, youtube vbg kaynaklardan ne kadar dinlendiği , indirildiği ile belirleniyor.
Bir liste yapacak olursak, 2018 de en çok dinlenenler arasında şu şarkılar var.
  • Öyle Kolaysa / Mabel Matiz
  • Ne münasebet / Derya Uluğ
  • Beni İyi Sanıyorlar / Oğuzhan Koç
  • Hatıran Yeter / Zakkum
  • Hadi Gel / İrem Derici
  • Aşk Kovulmaz / Mustafa Sandal 
  • Gizli Aşk / Feride Hilal Akın _ Hakan Tunçbilek 
  • Yorma / Bengü _ Doğukan Medetoğlu
  • Kalakaldın mı ? / Fettah Can 
  • Kal Benim İçin / Pamela Spence
Gelelim benim favori şarkıma . Çok eski bir şarkıyı yeniden seslendirmiş Pamela Spence ve bence güzel olmuş, güzel yorumlamış. 



Sizde sevdiğiniz , beğendiğiniz şarkıları yoruma yazarsanız, bende değişik fikirler edinir zevkle dinlerim beğenilerinizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...