Pazartesi, Nisan 25, 2022

Ondan Bundan Şundan

 Partnerinizin önce ayağına bakın !

Bakmadıysanız çok geç kaldınız.  İngiliz bir araştırmacı araştırmış ve ayak parmaklarının şekline göre kişilikleri sınıflandırmış. Mesela ; ikinci parmağı uzun olanlar lider , kısa olanlar ise uyumlu insanlar oluyormuş. Liste uzun mevzu derin. Bundan sonra aklınızda olsun, ilk iş çıkar ayakkabıyı, çorabı, ayağına bakacağım diyeceksiniz. Gazetelerde dergilerde çok ilginç başlıklar görüyorum uzun zamandır. Ayrıca başlıkla metnin bağlantısı da ayrı ilginç oluyor. Bir de, okunmak için habere atılan başlıklara söyleniyorum bolca. Özellikle haber sitelerinin  twitter hesaplarında sıkça oluyor. 

" O şehirde alarm verildi ! "

Önce tivite tıklayacaksın, sonra bir sürü reklamı kapatacaksın. Sonra tekrar eden bir sürü satırı okuyacaksın, sonrada alarm verilen şehri öğreneceksin. Üstelikte verilen alarm falan yok. Olan, sadece bir şirketin alarmının bozulması ve sürekli çalması durumu. Buradan başlıkçılara ( yeni meslek uydurdum bi anda ) sesleniyorum; 

Zaman kıymetli eyyy başlıkçılar. Oyalamayın bizi.

Seda Sayan 7.nci kez evlenmiş. Bir yastıkta kocasınlar. !

Ara sıra google trendlerine bakarım. İnsanlar neleri araştırıyor diye. Bilin bakalım 25 Nisan 2022 itibari ile en çok aranan kelimeler sıralaması nasıl  ?

Biirr... Çağlar Ökten

İkiii.... Sedat Peker

Üççç.. Celal Al 

Barbra Streisand 24 Nisan'da 80 nci yaşını kutladı. !



Kemerli burnu ile gönlümde yer etmiştir. Ergendim ve burnum kemerli olduğu için biraz alay konusu oluyordum. O sebeple kendime yakın görmüş sevmiştim ve hala severim şarkılarını. Woman in love  mesela , unutulur mu ? Bee Gees sevgimi de araya ilave edeyim. Willie Nelson ile düetleri yazıma eşlik etti, sizde dinleyin istedim.


Eski koltukları ne yapmalı !

Bizim evdeki eşyalar 80 lerden kalma. Hazeranlı  koltukları nasıl değerlendirsem düşüncesi ile gezinirken Batsheva Hay tasarımlarına denk geldim. Baktım benim koltuğun az da olsa benzeri 1200 dolar, gittim koltuk takımına sarıldım sıkıca. Batsheva Hay bir gün eski Laura Ashley elbisesini yenilemek için bir terziye gider ve modaya ilgi duymaya başlar , kendi tasarımlarını yapar. Batsheva elbiselerine göz atarken rahmetli anneannemi yad ettim. En ufak kumaş parçasını atmaz değerlendirirdi. Rahmetle. 





4 yorum:

  1. Zevkle okudum.Haber adı altında bunca vaktimizi çalanlara ben de gıcığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devir değişti ve biz dinazorus kısmına dahil olduk galiba :)

      Sil
  2. Barbra Streisand filmi seyrettim geçenlerde tekrardan. Nasıl iyi geldi anlatamam. gün geçtikçe geçmişe özlemimiz büyüyor. çocukken seyrediyordum filmlerini bilinçsizce. o yüzden film nasıl hoşuma gitti tekrardan. şimdi ki kafayla da seyredince ne anlamlar buldum filmde. diğer filmlerini de izlemek istiyorum. demek 80 yaşında oldu, vay be!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buket, geçmişe özlem hep merak ettiğim bir şeydi. Neden sürekli geçmiş güzeldi diyoruz diye düşünürdüm hep. Meğer sebebi beyindeki reseptörlermiş. Gençken reseptörler çok verimli çalışırken yaşlandıkça etkisi azalıyormuş. Şimdi hissettiğimiz zevklerde bir sonraki sene azalan reseptörler nedeniyle özlenen olacakmış.

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...