Cuma, Aralık 23, 2011

Yılbaşı kartı

Yıllar önce , çalışırken, bir şekilde vakit bulur ve çeşitli el işi ürünler yapardım. Sonra iş hayatı bitti , vakit çoğaldı ama ben bu tür şeylerden biraz uzaklaştım. Biraz diyorum çünkü gözümle hep takipteydim. Sadece üretme işini ertelemiştim. Uzun zaman önce Etsy adlı sitede BU kartları görmüş ve beğenmiş , bilgisayarımda sık kullanılanlar kısmına eklemiştim. İnternet, telefon, sms, cep telefonu, facebook, twitter derken artık birbirimize tebrik kartı göndermez olduk. Fakat benim mektuplaştığım ve kart yolladığım bir arkadaşım var. Bu geleneği devam ettirmeye çalışıyoruz. Hoşumuza gidiyor. Posta kutusundan çıkacak mektubu beklemenin tadı çok başkadır. Posta kutusu dediğim e_mail posta kutusu değil, apartman girişlerinde bulunan posta kutusu. İşte şimdi de yaklaşan yılbaşı dolayısı ile kart araştırmaya başlarken, aklıma gördüğüm o kartlar geldi ve bende bu yıl kartımı kendim hazırlamaya karar verdim. Kendimce yaptım bir şeyler. 



Kartı göndereceğim arkadaşım mor rengi çok sevdiği için, ben de ana rengi mor tercih ettim. Mor_yeşil birbirine yakışıyor diye düşünerek ikinci rengi de fıstık yeşili olarak aldım. Ne aldım?  Kırtasiyeden fon kartonu aldım. Kestim ,biçtim şimdilik bunu yaptım. Bir sonraki kartım ise başka model olacak. BURADAN şablonunu çıkartıp yeni kartımı ona göre yapacağım. Aldığım kartonu bitirene kadar kart yaparım artık. Bir de, kürdana mini kalpler yaptım aldığım fon kartonlarından, onu fotoğraflamadım henüz. Fotoğraflayınca paylaşırım. 


Kartın içine aydınger kağıdı koymadım. Dahamı güzel olurdu acaba koysam diye düşünmekteyim. Birde öylesini denerim. Kartın içindeki kar tanelerini ve yazıyı ,fotoğraf düzenleme programında yaptım. Aslında içi boş ve kendi ellerimle yazılmayı bekliyor. Bir kartta sizler için hazırlamak istiyorum. Bakalım nasıl bir şey olacak . 



Birde, kartçı olmaya aday bir blog arkadaşımız var ki, onun kartlarına da bayıldım. O kadarını yapamam, sadece izlerim . Ama siz bir göz atın derim. Belki denemek istersiniz. cafenohut

5 yorum:

  1. Elinize emeğinize sağlık.Çok güzel olmuş.
    Bence de çok zevkli bir çalışma.
    Geçen kış da ben bir hevesle kartlar hazırlamıştım.
    Sağlıklı,huzurlu,mutlu bir yeni yıl ve yıllar diliyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim sevgili Seval. Yapabildiğim kadar ama içimden gelerek ve severek yaptım. Umarım arkadaşımın eline ulaşır.
    Teşekkür ederim .Ben de size de çokk güzel yıllar dilerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok teşekürlerrr

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ama benim gibi beceriksizler bunu senin gibi yapamaz

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...