Pazartesi, Aralık 26, 2011

Özür dilerim

Sevgi güzel şey. Sevmek en güzeli. Bir de sevilirsen tadına doyum olmaz. Ben sevmeyi seviyorum. Demiş ya Kayahan şarkısında  " ben seni sevmenin tadını çıkarıyorum". Ben de bu tadı çok seviyorum.
Bazen içimizdeki sevgi bir yerlerde görünmek ister, dışa fırlamak ister. İşte o zaman , adını hep bir yerlere yazarız sevdiğimizin. Duvarlara, ağaçlara, yeni dökülmüş betonlara, buğulu camlara. Sanki kanıtıdır çok sevdiğimizin. Herkes görsün isteriz. Ben buğulu camlara yazmayı severim. Ama ondan, adımı kalbine yazmasını isterim. Bir kalpte yaşamanın sıcaklığı gibisi var mıdır?

Bazen de birbirimizi ne kadar çok seversek sevelim, arada kırgınlıklar yaşarız. Hatalar insanlar içindir ama o kırgınlık anında bunlar düşünülmez hiç. Sonunda bir özür gerekir hep. Bazen hatayı yapan özür diler bazen de hatayı yapmayan. Aşk bu, belli olmaz ki hiç bir sonucu. Ama illaki o özür beklenir. Dilemek de gerekir zaten.

İşte sihirli sözcük "Özür dilerim"

2 yorum:

  1. ne güzel yazmışsın, bayıldım okurken, hepsi gerçek hakikaten, ellerine sağlık canım....devamm...

    YanıtlaSil
  2. Hepimizin yaşadığı şeyler dimi Eminecim. Sağol, öptüm seni. :)

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...