Pazartesi, Haziran 17, 2013

Eden Hills's blog

foto

Hepimiz son olaylardan fazlasıyla etkilendik. Toplumsal travma yaşıyoruz. Türkiye Çocuk ve Genç Psikiyatrisi Derneği, Türk Psikologlar Derneği, Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği, Sosyal Hizmet Uzmanları Derneği bu olaylardan etkilenenlere ücretsiz olarak destek olacakmış. Bugün Hürriyet gazetesinde okudum. Benim de psikolojim  bozuldu. Zaten çok mu sağlamdı ? Tabii ki değildi. İşte o yüzden bu sabah en sevdiğim bloglardan biri olan Eden Hills's blogu ziyaret  ettim. Doğal hayat hepimize iyi gelecektir. Bir an bile olsa ruhun dinlenmesi iyidir diye düşünüyorum. Bu blog beni dinlendiriyor. 

                               Beraber bakalım mı Yeni keçi yavruları gelmiş çiftliğe... TIK TIK 


foto

4 yorum:

  1. Ne şekerler böyle...Evet gerçekten benim de rahatlamaya ihtiyacım var, güzel şeyler de devam etmeli...

    YanıtlaSil
  2. Güzel şeyler daha çok devam etmeli Petekcim. Nete girmiyorum artık. Bünyem tahammül etmiyor. Ne varsa, ot çöp çiçek böcekte var. Onlara sarılacağım yine.

    YanıtlaSil
  3. ah huzur verdi yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Füsuncum bayıldım ve hemen izlemeye aldım. Bayılırım keçi yavrularına..Kuzulara koyunlara...Tanıttığın için teşekkürler..

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...