Salı, Ekim 22, 2013

2014 Sonbahar Kış Modası

Modadan uzak kalışımın üzerinden epeyce bir zaman geçti. Bundan 7-8 yıl önce, ne moda, ne değil benden sorabilirdiniz. Çünkü mesleğimin bir parçası idi. Her ne kadar modanın içinde olsam da hep modanın dışında kaldım oysa ben. Kendime ne yakıştırdıysam onu giydim. Bana da en çok yakışan, siyah yada beyaz tişört ve kot pantolon. Yada kot pantolon üzerine siyah kazak. Ömrüm bunlarla geçti, geçiyor.
Modadan uzak olsam da trendleri bilmeyi de istiyorum. Araştırdım bu kış neler giyilecek ne renkler moda diye. Paylaşayım.

Bol miktarda leopar deseni var. Bazı ürünlerde leoparın kendisi de görünüyor. Bazıların da ise deseni. Etekler, ceketler hatta pantolonlarda bile kullanılıyor.

MANGO

İşte bu kış için en hoşuma giden detay. A kesim elbiseler. yani aynen A harfi gibi, aşağı doğru genişliyor. Vücuda oturmadığı için göbek problemi olanlar için ideal. En kısa zamanda, her kadının dolabında olması gereken meşhur siyah elbise olarak, bir adet siyah A kesim elbise edinmeyi düşlüyorum. Hatta ben kendi elbisemi kendim dikeyim diyeniniz varsa , altta görmüş olduğunuz kalıplar Etsy de satılıyor. Bu kalıplar hamile modeli olarak geçiyor. E bizde zaten ayva göbeklerle 6 aylık hamile gibi gezmiyor muyuz.?

Tıklayın satın alın

Yaşasın, oduncu gömlekler geri gelmiş. En güzelinden bi tane alınabilir. Pilili etekler de modaymış ama ondan alınmayabilir. Onu giyebilmek  için bir hayli zayıf olmak gerek.

Tıkla ve al MANGO
Kabanlar da iki beden büyük görünümlü olacakmış. Hiç sevmediğim bi durum. Zaten yakışmazda. Ben kaz tüyü montlarımı giymeye devam edebilirim.

Tıkla ve al MANGO

Ekose, hemde her büyüklükte, her renkte ekose. Ya da kaz ayağı deseni. Bu kış bol bol görebileceklerimizden. Kabanlarda , ayakkabılarda, çantalarda  bol miktarda kaz ayağı deseni  var. Hatta ojelerde bile...



Siyah beyaz kürkler de modaymış. Kürk kabanlarda en sevdiklerimden ama zayıflarsam alınacaklar listesine girebilir ancak. Zaten moda olduğu için değil, alsam alsam çok sevdiğim ve kendime yakıştırdığım için alırım. Kürklü şeylerde yakışıyor bana . Tabii  sunî olanı.
Diz altı kalem etekler ve sivri burun ayakkabılarda bu kışın trendlerinden. Deri karışık ya da deri bir siyah eteğe her dolapta yer olmalı bence.


Şimdilik bu kadar. Farklı detaylarda var tabii. Onlarda bir başka sefere. Mesela acaba makyaj modasında ne var. Yapmasakta almasakta bilelim. Keşke daha çok paylaşsaydın diyenler bir tıkla tüm moda katologlarına ulaşabilir. Buyrun. TIK 

Betül Mardin şöyle öneriyor. "Günceli takip edeceksin. Haber izle, dergi, kitap, gazete oku. Gündemi yakala. Her konuda kendini update et. Yeni çıkan kitapları da bil, yeni açılan lokantaları da, bu sene moda olan renkleri de."
Esen kalın, güncel kalın, genç kalın.. Sevgiler.

7 yorum:

  1. Füsuncum, moda hakkında bilgilendirdiğin için çok teşekkürler:))
    Ekoseyi mutlaka kullanacağım, ama ojeyi nerden bulacağım????**
    Sayende gündemi yakalayabiliyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim beraber bilgileniyoruz işte ne güzel. Ojeyi bulmak zor gibi ama siyah ve beyaz oje ile yapılışını gösteren bi video vardı. Onu da yayınlarım bi ara :))Sevgiler.

      Sil
  2. Modayı takip edebilmek herşeyden fikir sahibi olabilmek güzel de, benim için biraz zor...
    Leoparı bende severim. Güzeldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslatcım ille de takip edeceğiz diye bişi yok, fikir sahibi olalım işte..

      Sil
  3. Betül Mardin ne kadar hoş ,olgun ,elit ve yaşam amacını bulmuş bir kadın..Bir TV programında duymuştum bu sözleri de...
    Kaz ayağı bana göre değil,ekoseyi severim ama.
    bu senenin hoşuma giden trendi ekoseli detaylar,hafif bol duran kazaklar,pilili etekler,ha bir de uzun çizmeler....
    Tekrar kavuşabiliyor olmak ne güzel...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğenirim. Başka sözleri de var , onlar da çok güzel. Paylaşayım bir ara. Bu kilolarla ben siyah giymeye devam :) ama eskiye dönüş hoşuma gitti benimde..

      Sil
    2. .aaa paylaş tabi,çok sevinirim:)Çok güzel sözleri var.Hayata bakış açısı bilgece:)

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...