Pazartesi, Ekim 21, 2013

Dekorasyon

                        Bu içecek dağıtım kaplarını çok beğendim.  Fikir ayrı, kaplar ayrı güzel.


kaynak ve diğer modeller için tıktık


İşte bu çatal kaşık setini çok seviyorum. Zara Home'da her gördüğümde, alabilsem diye bakıyor geçiyorum.

Her ne olursa olsun,yeter ki kuş olsun. Bana hediye falan alacaksanız, içinde, üstünde, sağında, solunda kuş olan bişi alabilirsiniz. "Zahmet etmeyin" ya da "niye zahmet ettiniz" demem, bilginize.

foto
Hep deniz kenarı hayalleri. Emekli olunca deniz kenarına yerleşelim. Ama içimde bir yerde ıssız tenha bir göl var benim mesela. Bu göl evini de oraya kondurursam şahane olmaz mı ?


foto

Bu tabaklarda ne yersen ye , içinde kelebekler uçusur gibi geldi bana ..

foto

Ben eski model şeyleri daha çok seviyorum sanırım. Ne kadar şahane olsa da bu hamak beni hiç cezbetmedi mesela. 
foto


Bugünlük bu kadar. Güzel bir hafta geçirmeniz dileğimdir. Bloguma çok fazla zaman ayıramıyorum bu ara. Çok yoğundum. Bundan sonra daha sık paylaşımlarda bulunurum umarım. 




6 yorum:

  1. Çok güzel şeyler seçmişsin. Kuşları bir yere not ettim, bakasın sana bir şey gelir buralardan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana bişiler gelsin oralardan, bekliyorum Semicim :)

      Sil
  2. Hepsi de çok güzel. Hamak dahil :)

    YanıtlaSil
  3. Füsuncum harika paylaşım. Damacana diyeyim kolayıma geldi harika. Tık layıp diğer modellerede baktım.
    İki gün önce yazımı yazarken içimden geçtin. Seni andım hüznümde yani.. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Damacana doğru cevap :) bakayım neden hüzün yaptın yine , beni anman güzel ama hüznünde anma, hep neşende an inşallah. :)

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...