Pazartesi, Kasım 04, 2013

Kasnak modası

fotokaynak
Yeni modamızın adı kasnak modası. Aklınıza ne gelirse, neyi uygun bulursanız. Yaratıcılık size kalmış. İstediğiniz ebatta kasnak alıp, içine kendi zevkinize göre bir şeyler yerleştirip duvara asıyorsunuz. Geçenlerde bir mağaza vitrinini sırf bu kasnaklarla yapmış. İçlerinde tül gibi, dantel gibi bişi vardı. Çok beğendim. Bir kaç örnek seçtim netten, belki sizlerde yaparsınız diye.



foto kaynak

foto kaynak


kaynak

http://onemoremushroom.com
Ben bunları yapamam diyorsanız, elinizde olan kumaş parçalarından da bir şeyler yapabilirsiniz. Ya da çok beğendiğiniz kumaşlardan birazcık alıp, kasnağa yerleştirince ortaya harika sonuçlar çıkar.
foto kaynak
Ve bu da benim kasnağım. Hazır satılan kasnaklı kaneviçelerden. Kendime yeni bir kumaş kasnak yapma planlarım var sırada.

Yapmayı düşünenlere kolay gelsin. Keşke daha fazla kaynak olsa elimde diyorsanız TIKTIK 






12 yorum:

  1. keyifli bir paylaşım olmuş,arşive alındı :))
    Teşekkürler sevgili Füsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Darman.. Zevkle paylaşıyorum.

      Sil
  2. Kardan adamlıya bayıldım, senin orjinal haberlerine bayılıyorum Füsuncumm..Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o kardan adamlı, beni benden aldı. Ben de senin yorumlarına bayılıyorum Vuslatcım :)

      Sil
  3. görünce hemen alcam.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Çok hoşş hepsi de =)

    YanıtlaSil
  5. Harika görünüyorlar. Şu vitrinlerde ne kadar yaratıcı çalışmalar oluyor bazen. İnsan ilham alabiliyor. Sevgiler Füsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lilacım, eskiden vitrinler daha farklıydı hatırlarsan. Ne kompozisyonlar olurdu. Baya bir eme sarf edilirdi. Şİmdilerde pek eskisi gibi olmasa da , yine de bazı mağazalar uyguluyor bunu.Hiç unutmam ben bir vitrinimi yerlere sonbahar yaprakları serperek yapmıştım. Beğenilmişti o zaman.

      Sil
  6. Çok beğendim. Denenecekler listeme alıyorum.

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...