Perşembe, Kasım 14, 2013

Kuş

tık
Yine kuş dönemine girdim sanırım. Evde toz alırken fark ettim, o kadar çok kuş objem var ki. Yenilerine de her daim kapım açık. Balkonumda ki güvercin kuşlarım da hala benimle beraberler. Sularını hala koyuyorum. Bazen su biterse kaba vurup ses çıkarıyorlar "suyumuz bitti " diye. Nasıl üzülüyorum o zaman, bir telaş sularını dolduruyorum, suçlu suçlu. Bir görseniz halimi. Dün de saçlarımı kestirdim. Kuş kadar kaldı . Rahmetli annem bana bir gün "kuş tarikatından mısın acaba " demişti de gülüşmüştük. Sordum var mı öyle bir şey diye, "sanki duymuştum" dedi. Var mı acaba bir yerlerde öyle bir şey ?  Kuş baktım geçenlerde, muhabbet kuşu. Almak istiyorum ama bir yandan da onu her yere nasıl taşırım , kime emanet ederim diye düşünüyorum. Bu yaz program biraz gezgin programı olacak gibi çünkü. Hadi kışın tamam, baş başa yaşarız o karanlık, kasvetli günleri ama yaz gelince ayrılık vakti de gelir. Tuhaf hallerim var benim. Çok romantiğim çok ve çok duygusal. Kuş bakmaya gittiğim gün, kuşlara bakıyorum, (normal olarak kuşlara bakacağım tabii),  içten içten bakıyorum, hangisi ile etkileşim olursa onu alacağım dedim. Neyse ki etkilenmedim hiç birinden. Bu aralar suluboya minik kuş resimleri yapmak istiyorum bide. Yapınca paylaşırım. Son günlerde objelerde kuş modası da var. Paşabahçe'den her uğradığımda kuşlu bir obje alasım geliyor kendimi frenliyorum. BU  sayfaya bakmanız yeterli.. Haksız mıyım ? Hepsi de şahane değil mi ? Geçen günlerde Samanpazarı civarında bir antikacının dükkanı önünde bir taş gördüm. Kuşlar su içsin diye konmuş. Ahh bayıldımmm. Almalı, bahçeye koymalı. Bakar mısınız güzelliğe.


                                                İşte bugün kuş ve kuş, her şey kuş bana..

tık

tık

tık



tık

tık
                                                          En yamanımız en sonda.

tık

Tüm bu gifleri yapanlara ve derleyenlere sonsuz teşekkürler. Ellerine sağlık. Ben zevkle izliyorum. RAHATLAYIN






1 yorum:

  1. O minik kuşlar pencereme konsalar sevsem onları su versem yem versem, ısıstsam üşüdüklerinde..

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...