Pazartesi, Şubat 24, 2014

Yağmur duası

foto
Bu sabah erken uyandım. Havayı kapalı görünce "yaşasın yağmur yağıyor" diye cama yöneldim ama hayal kırıklığına uğradım. Radyoyu açıp , Kızılırmak nehrinin 10 km.'lik kısmının kuruduğunu duyunca daha da kırıldı hayallerim. Kara hasret kalmışken, bu yıl yağmura da hasret kaldık. Tasarrufa gidiyorum ben. Yapabildiğim kadar su tasarrufu yapacağım. Zaten dikkat ederim ama biraz daha gayret etmem gerektiğini düşünüyorum. Dün bahçedeydim. Çiçekler, çimler kurumuş. Mecburen su verdik biraz. Bu mevsimde böyle olduysa, yazın ne olacak.
Sonra dedim ki kendim kendime, biliyorum yağmur duası topluca yapılıyor ama bireysel okusam belki kabul olur gibi bir iyi niyet  hasıl oldu içimde :)) Gülmeyin. Ben okuyacağım. Okumak isteyen varsa işte yağmur duası. Hem bloga uğrayan herkes okursa , toplu okunmuş gibi de olabilir.

Allahümmel Eskına ğaysen muğisen henien merien ğadekan mücellilen şeyhan âmmen tabekan. Allahümme! Eskıne'l ğayse ve la tec'alna mine'l kanitin. Allahümme! Inne bil biladi vel ibadi vel hakkı minel levai vaddanki mâlâ neşku illa ileyk. Allahümme! Enbit lena ezzer'a ve edirre lenaddar'a ve eskına min berekatis-sema ve enbit lena min berekatil arz. Allahümme! Inna nestağfirüke inneke künte ğaffaren fe erseles-semae aleyna midraran


Bize yardım eden, içimize sinen, bol ve faydalı olup her tarafı kaplayan ve her tarafı sulayan genel bir yağmur ihsan et Allah'ım.  Bizi yağmurla sula, bizi ümitlerini kesmiş kimselerden etme. Allah'ım, İllerde, kullarda ve yaratıklarda öyle bir güçlük ve darlık var ki, senden başkasına arz edemeyiz. Allah'ım, Bizim için ekinler bitir, hayvan memelerini sütle doldur, bizi göğün bereketlerinden sula ve yeryüzünün bereketlerinden bize ürün bitir. Allah'ım, Biz senden mağfiret dileriz. Şüphe yok ki sen, çok bağışlayansın. Artık bize gökten bol bol yağmur yağdır.

4 yorum:

  1. duanız kabul olur inşallah.ayrıca bu gün ben camları sildiriyorum bakalım yardımcımın şıhlığı kaç damla yağmur düşürecek :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dualarım kabul oldu gibi, yağıyor azda olsa. Valla yağarsa eğer, her gün cam sildirin :)))

      Sil
  2. İstanbul da biz güne yağmurla başladık. Kuru geçen kış mevsimi için çok iyi geldi. Dilerim dualarınız kabul olur sizin oraya da tez zamanda bereketli yağmurlar gelir.
    Mutlu ve bereketli haftalarınız olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel şanşlısınız. Şimdi burada da öyle güzel gök gürlüyor ki ve hafifte olsa yağmur yağıyor. Yürüyüş yaptım ıslandım azıcık. O bile rahatlattı. Markette gök gürültüsü duyan,yağmuru gören insanların sevincine tanık oldum. :) Kuraklık çeken ülkeler aklıma geldi, inanın ağladım. Rabbim rahmetini esirgemesin üstümüzden inşallah.

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...