Pazar, Şubat 02, 2014

Bugün Pazar

Nefis bir kahvaltı ardından vücudumda yükselen glikozumu seviyorum. Beni bir kez daha muhteşem bir uykuya sürüklüyor. Ama uyumayacağım. Yazmak istiyorum, okumak istiyorum, müzik dinlemek istiyorum. Sanki hala bir işte çalışıyormuşum gibi Pazar günleri tatil yapmayı seviyorum. Madem tatil günü hakkını vermek gerek. Çalıştığım dönemlerde, kahvaltı sonrası yataktan hiç çıkmadan saat dörde kadar yattığım doğrudur. Gazeteler, dergiler, müzik, film ,uyku, sar başa , gazeteler,dergiler,müzik, film, uyku .. Bugünün yazısını hazırladıktan sonra bu tempoya dönmem an meselesi de olabilir. 

Bugün Pazarsa günlerden pazar şarkısıdır ayrıca. Ahhh, günlerden deyince tarihe baktım. Malum evde oturunca tarihle de aranız açılıyor bir süre sonra. Tarihe baktım ve gördüm ki bu ayın ilk pazarı. Bu da demek oluyor ki, bugün Ayrancı semt pazarında antika pazarı  kuruluyor. Uzun zamandır gitmedim ve gitmek istiyorum. Hava fena halde ayaz. Acaba pazarcılar bu soğukta gelmiş midir ? Pazar şarkısı dedik ya, işte o antika pazarında çok güzel plaklar bulma şansımız var. Bilginiz olsun. 

Daldan dala atlar yar...

Dönelim şarkı kısmına. Daha önce hiç bilmediğim bir şeyler dinlemek istedim bugün. Google amcaya sordum, 2013 de müzik adına neler var diye. Bir yazıya denk geldim. Hürriyet gazetesi yazarı Hikmet Demirkol bu şarkıları dinlemeden 2013 'ü bitirmeyin demiş. Hoş, 2013 bitti gitti çoktan ama , neler kaçırmışız bakalım. Buraya hemen iki link vereceğim. Biri yazının linki, konu hakkında detay bilgiler var ve ben tüm müzikleri buraya aktarmayacağım, kendi beğendiklerimi,seçtiklerimi yayınlayacağım. Siz belki kalan şarkıları da bilmek ve dinlemek istersiniz. Belki de bilip sevdiğiniz şarkılar. Olsun bir kez daha dinlersiniz.  Bu link onun için. Hikmet Demirkol'un bir blogu var. Bu link ise blog için. 

Okuduğum listeden dinleyip seçtiklerim şunlar oldu.

London Grammer -  Hey Now * *

Foals - Moon * * *

Paramore - Still in to you   * * * *

David Bowie - Where are we now ? *

Woodkid - The Golden Age  * * * * * klibi çok hoş, diğer klipleri de enteresan...En çok Woodkid' i sevdim galiba. Güne diğer şarkılarını dinleyerek devam edeceğim.  I Love You  da güzelmişşşşş. I love you demekte güzel.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...