Pazartesi, Ekim 27, 2014

O Bu Şu

"O" benim Sezen Aksu'dan sonra en çok sevdiğim besteci ve yorumcu. Bir kaç şarkısı dışında hepsini  defalarca dinlerim. Bu aralar müzik setim arızalı, tembellikten gidip yaptıramadım, o yüzden ara verdim ama öncesinde gün boyu dinlediğim cd'ler Sıla'nın idi. Ve özlemişim ve bu müzik seti bu hafta tamire gitmeli ve Sıla, yeni albüm gelmeli artık. O her gün yeni bir şarkı bestelese ben dinlerim. O kadar yani. 

"Bazısı kendini düşünür, sadece kendi hayatını.
Bazısı kalbini keser, incitmeye korkar kendinden başkasını."

"Oluruna bırak, her neyse geçer
 Hayata zulmedip üzülmeye mi değer
 Oluruna bırak, her neyse geçer
 Gün doğsun hele bi', üzülmeye mi değer?"


"Senle ben sadeceyiz
 Nihayet arbedeyiz
 Üveysek; hiç konuşma.
 Ah benim deli goncam
 Ufku yetim, kara gecem
 Dengim benim, dengesizim "

"Ben üzülürüm,sonra düzelirim
 Kim bilir kapı çalar gelir aşk.
 Bırakmaz elimi yaşlanırız belki
 Umut değil mi ne ki yaşamak? "

 Öyle ya ; ümit değil mi, ne ki yaşamak ? Müzik seti yok diye müzikten mahrum kalmakta yok bu arada. Ara sıra YouTube'dan  dinliyorum elbette. Bu sabahta dinlemek için açınca sizinle de paylaşayım istedim. Şarkı değil paylaşacağım . Beyaz show'a katıldığında Beyazıt'ın Sıla'ya yaptığı komik sürprizi paylaşacağım. Gülümsetir belki sizi de. TIKTIK


"BU" teknolojik yeniliklere akıl sır ermiyor. Her gün yeni bir gelişme bir önce çıkanı saf dışı bırakacak nitelikte. Teknoloji birbirinden güzel imkanlar sundukça , insanlar evlerinde daha fazla zaman geçirmeye başlıyor. Çünkü evde sıkılıp , dışarı çıkıp bir şeyler yapma gereksinimi en aza iniyor. Yaş sınırı da kalmadı bu yenilikleri benimsemede. Herkesin kolayca anlayıp kullanabileceği hale geldi. Yeniliklerden biride sanal gerçeklik başlığı. Oculus Rift . Aslında yeni değil ama herkesin satın alabileceği bir fiyatla yakın zamanda yenilenmiş olarak piyasaya sürülecekmiş. Takıyorsunuz başınıza ve üç boyutlu görüntüyle baş başa kalıyorsunuz. Nerede kullanacağız kısmına gelince; bilgisayar oyunları en birinci kullanım alanı. Daha sonrası ise planlanmakta. Mesela arkadaşlarınızla bir parti düzenleyeceksiniz , herkes kendi evinde takacak sanal gerçeklik kitini başına ve anında üç boyutlu görüntü ile o ortamdaymış gibi , oturduğu yerden partiye katılacak. Hayırlı olsun vatana millete , ne diyim. Bende severim teknolojiyi ama çocukları ekran başına bağlamayı sevmiyorum. Parklarda, yeşilliklerde koşup oynasınlar istiyor yüreğim.

"ŞU" aralar telepatik gücümde bir azalma hissediyorum. Sizde de var mıdır bilmem ama benim telepatik bir gücüm olduğuna inanıyorum ben. Bazen korkutucu olabiliyor ama bazen de faydalı. En basit örneği; aklınızdan birisinin size çikolata aldığını geçiriyorsunuz ve bir bakıyorsunuz  gün içinde size çikolata gelivermiş. Bunun gibi yani. Düşünce okuma faslına ben henüz ulaşamadım ama bunu yapanların var olduğunu biliyorum. Bilim insanları insanların beynine herhangi bir kontrol çipi takmadan 8000 km uzaklıkta bulunan iki insan arasında doğrudan düşünce transferini gerçekleştirmiş. Hedef ; çok faydalı şeylere vesile olmak. Mesela düşünce gücü ile felçli bir hasta telepatik robot sayesinde istediği zaman su içebilecek. Yapılabilecek şeyler bununla sınırlı değil elbette. Telepatik güçle bilgisayar kullanmak vs,vbg alternatiflerle devam ediyor. Ve bir gün okullarda telepatik internet dili öğretileceğinden bahsediliyor. Söylemiş miydim, bu işlerle uğraşıp icatlar yapan insanlara bayılıyorum. İyi ki  varlar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...