Salı, Nisan 21, 2015

Ondan bundan şundan

Mutluluk , bizi bambaşka bir evrene sürükleyen duygu durumu desem, anlatabilmiş olur muyum acaba ne olduğunu ?  Sanmıyorum. Bence tarifi yok mutluluğun. Kalıba sığmaz.  Bazen saniyelik geçişler, bazen uzun süreli. Dün, yürüyüş yolumda yemyeşil çimler üzerinde yemlenen güvercinleri gördüğümde, o "an" çok mutlu oldum, ama güne yayamadım o durumu. Bu manzara nerede görürsem göreyim , bana cenneti çağrıştırıyor.


Charles Dickens: "Mutluluk bir armağandır ve işin sırrı onu beklemekte değil, geldiğinde memnun olmaktadır." (Nicholas Nickleby)

Paulo Coelho: "Eğer daima an'a odaklanmayı başarırsan, mutlu bir adam olursun." (Simyacı)

Stephen King: "Mutluluk, mümkün olduğunda, incelenmeden bırakılmalıdır." (Şeffaf)

Film izlemekte mutluluk verir bazen insana. Ben stresten uzak filmleri  sevsem de, Haziran ayında vizyona girecek olan Jurassic World 'ü izlerim diye düşünüyorum. İşte fragmanı.





Fotoğraf çekmek, gelişen teknoloji ile basite indirgenmiş olsa da , sanattır. Her göz fotoğraf çeker ama sanat yapamaz. İşte bir fotoğraf sanatçısı Nicolas Reusens . Bugün gördüm ve sevdim fotoğraflarını.


Makro fotoğraflarına bir göz atın derim. . Sizde beğenirsiniz  belki TIKTIK   Fotoğraf ve doğa severler için çok güzel görseller var. Keyifli seyirler.

Son olarak bir dergi bırakayım size . Sayfalarını karıştırırken vaktin nasıl geçtiğini anlamayacaksınız.Tabii vaktiniz varsa. 

ELLE DECOR Tıklayınız


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...