Perşembe, Mayıs 08, 2014

Doğru bilenen yanlışlar


Çocuklar dünyayı şekillendiren en değerli varlıklar benim için. Bu yüzden çocuğum olmadığı halde, onlara faydalı olabilecek her şeyi okurum, öğrenmeye çalışırım. Ayrıca insan ilişkilerinde de; çocuklara nasıl davranılması gerekiyorsa, yetişkinlere de ona göre davranılabilir gibi geliyor bana. Bu yüzden okuyup bilgilenmenin zararı olmaz . Neticede hepimizin içinde bir çocuk var ve zaman zaman ortaya çıkıp huysuzluklar yapabiliyor. Benim içimdeki çocuk bazen çok alıngan ve hassas olabiliyor mesela. O zaman ona, sıkıca sarılıp sevmek, sarıp sarmalamak  gerekebiliyor.
Sevgili blogger arkadaşım, psikolojik danışman , şeker insan Esra Ateşakın blogunda şahane paylaşımlarda bulunuyor, bilgilerini aktarıyor sık sık. İşte onun oldukça eski ama eskimeyen  paylaşımlarından, içinde önemli bilgiler bulunduran birini önereceğim bugün size. Bloga uğradığınızda diğer yazılarını da  okuyun çok istifade edeceğinize inanıyorum. Esracım ellerine sağlık diyor ve yazıya link veriyorum.

DOĞRU BİLİNEN YANLIŞLAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...