Pazar, Mart 06, 2016

Pazar ondan bundanı

Bugün son cemre  toprağa düştü ve ilk kır çiçekleri açmaya başladı. Ben de yıllar yıllar yıllar önce bugün dünyaya düştüm. Kır çiçeği miydim bilmiyorum ama  bir kutlama ile içimde kır çiçekleri açtı bu sabah. Frezyalarda açtı, yani benim çiçeklerim. Benim mis kokulu frezyam. Çiçeklerin bir dili olduğu söylenir. Bana kalırsa çiçekle göz göze geldiğinde kokladığında ne hissettiysen odur çiçeğin dili.
Beyaz frezya umut demekmiş.
Sarı frezya , sıcak sevgi.
Pembe frezya, azim ve sevgi.
Mor frezya, neşe ve derin sevgi.
Kısacası frezya demek sevmek demek anlaşıldığı üzere. Boşa değil bu çiçeği çok sevmem demek ki. Ben de sevmeyi seviyorum malum.


Bugün ne dinlesek bilemedim. Ben sabahtan beri Giovanni Marradi dinliyorum ama pazar gün için fazla romantik ve sakin  gelebilir size.  Bu arada aklıma gelmişken yazayım hemen, Tarkan; AHDE VEFA isimli bir albüm çıkarıyor, ayın 11'inde piyasaya sunulacak. Türk sanat müziği albümü. Merakla bekliyorum. Ney ustası Bilgin Canaz da bir albüm çıkardı. İki nefes arasında albümün adı. En kısa zamanda alacağım ve detayları paylaşacağım. Ney üflemek bir ayrıcalık gibi geliyor bana. Ve ustanın neyinde farklı bir şey var sanki. Can Atilla sevenler de 14 Mart'ı beklemek durumunda. Can_ı Yunus albümü geliyor bomba gibi bence.

Hadi ani bir kararla  Can Atilla dinleyelim bugün birlikte.

Cariyeler ve geceler 

Yıldızların Kulesi Galata 

Her zamanki gibi, sevdiklerinize sıkıca sarıldığınız mutlu, keyifli, neşe dolu bir gün geçirmenizi dilerim. Yapabilmek sizin elinizde unutmayın. Tercihiniz gününüzün nasıl geçeceğini belirleyecek.


                                             BONUS 





1 yorum:

  1. kızımda ney üflüyor hocası çok yetenekli olduğunu söyledi ancak tembel bizimki

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...