Cuma, Aralık 16, 2011

Zencefilli kurabiye

kaynak : Cafe noHUT

cafe noHUT takip ettiğim bloglar arasında. Çok da beğeniyorum. Takdir ediyorum. Özellikle fotoğraflarına bayılıyorum. İçime neşe doluyor bu bloğu ziyaretlerimde. En uzun süre kaldığım bloglardan biri. Bir çok fotoğrafa defalarca baktığım oluyor. Sadece fotoğraflar değil tabii, cazip olan bir sürü şey var.
Çok şirin de bir ailesi var . Yazılarında sıkça söz ediyor. Sıcaklıkları size yansıyor bu ailenin. Aile de olan bitenleri okumaya da bayılıyorum. Allah hepsine uzun , sağlıklı ömürler versin.

Bir süredir zencefilli kurabiye yapmak istiyorum. O kadar tembelimki bir zencefil alıp kurabiyeyi yapamadım. Cafe noHUT da tarifi görünce , bir de yukarıdaki süper sunumu görünce, iyice aşka geldim. Resmen kurabiyenin kokusu burnuma geldi. Elini uzat, al ye. Bu kadar da cazip sunulmaz ki !. Kendisi de itiraf etmiş birazcık; aslında o , bu kurabiyeleri fotoğraf aşkı sebebi ile yapıyor .Öyledir ya fotoğraf işi; bir başladınız mı çekmeye bir bakarsınız onlarca poz çekivermişsiniz. Hatta bazen öyle bir hal alıyor ki, her gördüğünüzü fotoğraflamak istiyorsunuz. Kolay değil o fotoğrafları çekmek. Zaman gerektiriyor. Emek gerektiriyor. Zaman ayırıp bunları hazırladığı ve  bizi bu görsel şölene dahil ettiği için teşekkürler. Bir de gönlü geniş. Fotoğraflarının kullanılmasına da izin veriyor. Tabii bir şartla , bloguna bağlantı yapmak ve nerede kullanıldığını belirtmek gerekiyor. Bunun içinde ayrıca teşekkürler.

El emeği göz nuru işlerde sunuyor. Bir çoğunu farklı sitelerde görüp bende çok beğenmiştim. Belki de cafe noHUT bu sebepten beni daha bir cezbetti. Zevklerimiz benzer. Sizde yaptıklarını çok beğenecek ve uygulamak isteyeceksiniz eminim. Size, sık sık cafenoHUT 'un yaptıklarını tanıtacağım sanırım.

Gelelim zencefilli kurabiyeye. Ben az sonra  resim kursum için yollara düşeceğim. Gitmeden önce, iyi vakit geçirmeniz için size bu tanıtımı yaptım. Kurs dönüşü  zencefil alıp geleceğim ve büyük ihtimal yarın bu tarife uyarak kurabiyeyi yapacağım. Kendi kurabiyemi de bu şekilde fiyonklarla süslesem mi acaba ? Bayılırım böyle süslü şeylere. Kahve ile kurabiyeye de bayılırım.
Sizde merak ediyorsanız tarifi ve kurabiyede fanteziye kaçmak nasıl olur diyorsanız şayet , hepsi bir TIK  uzağınızda.
Güzel bir gün geçirmeniz dileği ile.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...