Salı, Kasım 22, 2011

Radyo İLEF


Bugün sizi bir radyo ile tanıştıracağım. Tabii tanışmamış olanları.

Radyo İLEF. Sabah gözümü açınca açtığım, gece yatarken kapattığım bir radyo yayını. Kısık bir sesle genelde, bazen de çokk yüksek bir sesle, daima açıktır. Böyle bir radyonun olduğunu öğrendiğim günden beri , yani yıllardır böyle bu. Ankara Üniversitesinin kurduğu mükemmel  bir radyo . Sadece Ankara da yayın yapıyor. Ne güzel ki  internet üzerinden her yerden de dinleyebiliyorsunuz.
Ankara frekansı FM 91.

Bu radyoda reklam yok, konuşma yok, 7/24 sadece müzik var. Tarz olarak size uyar mı bilemem ama işiniz yoğun ve çok yoruldunuz, 10 dakika dinleyin derim. Relax olacaksınız. Sizler için blogumun sağ tarafına bir link yerleştireceğim. istediğiniz zaman tıklayın radyoya ulaşın diye.
Ve işte o radyoooooo.... TIklayın , dinleyin , dinlerken de kulaklarımı çınlatın..

RADYO İLEF




Radyonun kurulumunda emeği geçen herkese içten teşekkürler.

2 yorum:

  1. Onceden radyo odtutu cok dınlerdım, simdi çok bozdular, ankaraya tekrar tasınınca radyo ilef i keşfettim, ınsanın gününü güzelleştiriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah açar gece kapatırdım, biraz ara verdim. Çok relax yapıyor insanı, zaten tembelim. :) Harekete geçmek için şimdi Max fm takılıyorum ama dönerim en kısa zamanda İlef'e. İlef iyidir.

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...