Pazar, Kasım 13, 2011

Delilik


    Delilik göreceli bir kavram. Tam bir tarifi de yok zaten. Kime göre neye göre deli.
Mecazen delilikse apayrı bir şey. Ben de azcık deliyim mesela . Var deli hallerim. İzleyeceğiniz videodakiler ise bana göre ZIRdeli.  İzlerken içim uçtu benim vallahi. Bir insan neden yapar ki böyle bir şeyi. Deli aklım dahi almadı bunu. Fakat, zevkten   hoplayıp zıplayışlarına bayıldım. Çok da güldüm o anda ki hallerine.
    İzleyin, uçun, korkun, gülün, delirin. Yapın bi şeyler işte.


TIKLA VE İZLE

2 yorum:

  1. önce bunlar manyak mı diye düşündüm.başlarındaki kameradan düşüşlerini izlemek gerçekten hoştu. 10. dakikanın sonlarında ise gözlerim resmen faltaşı gibi açıldı.o adama cidden piskopat yafff,hiçbir koruma önlemi olmadan nası yaptı bunu?en sonunda da millet neler neler yapıyo biz burda ot gibi yaşıyoruz diye düşündüm:)

    YanıtlaSil
  2. Biz başka şeyler yapalım Gülümse. :)) Ot olmaya razıyım ben :)

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...