Pazartesi, Kasım 07, 2011

Hürrem Sultan'ın aksanlı kafa sesi

Televizyon seyretmediğim halde internet yolu ile bir çok şeyden haberdar oluyorum. Okuduğum şeylerle öğreniyorum neler oluyor tv ve dizi dünyasında. Bir çok insan öylesine seyreder geçer, bir kısmı da ince eler sık dokur derinlere iner. Geçenlerde bir arkadaşım Behzat Ç. için şu sözleri söylemişti. "Gerçekçi çekilmiş bir dizi, en azıdan eve ayakkabı ile girmiyorlar. Ayakkabılarını çıkarıyorlar" demişti. Bir kaç kez, Behlül'lü bir dizi vardı ona bakmıştım. Akşam yemeği bölümüne  denk gelmiştim. Toplum geneli için neredeyse gece kıyafeti denebilecek giysilerle , normal bir akşam yemeği yiyorlardı. Pür makyaj, ayakta ayakkabılar, kıyafetler o biçim. Ne kadar zengin olursa olsun , kaç aile o şekilde yemeğe oturur merak ettim. Vesaire vesaire, buna benzer eleştiriler uzar gider.

Afili Filinta lar yazarlarından Hakan Bıçakcı ise bir başka şeye takılmış . Muhteşem Yüzyıl dizisinde, Hürrem sultan'ın kafa sesine. Hoşuma gitti dikkati.


                                                       OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ


Fotoğraf: Afili filintalardan alıntıdır

2 yorum:

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...