Pazartesi, Ağustos 27, 2012

Yapsam Etsem

Bir şeyler yapsam ama ne yapsam derken , bir kaç şey birden buldum. Hepsi bana uymuyor ama  bana  uymayanları da sizler için paylaşacağım, belki birinize uyar.

İlkine henüz zaman olsa da, beni yakinen ilgilendiren bir şey, bir sergi. 42 ünlü ressamdan oluşan karma güz sergisi. 11 Eylül'de Doku Sanat Galerisinde olacakmış. Belki bir gün ben de aralarında yer alırım gibi bir hayal kurabilirim, mahsuru yok dimi?

Bir başkası 31 Ağustos Cuma akşamı saat 21:00 de Ankara Kentpark'ta, MFÖ konseri. Biletler MyBilet.com dan temin edilebiliyormuş ama ben buna katılamayacağım, çünkü o gece bir arkadaşımın kızı evleniyor, düğünde olacağım . Yıllar önce izlemiştim sahnede tadı damağımda, benim yerime siz gider misiniz ?  

Yenimahalle belediyesi açık hava sinema günleri düzenlemiş. Ohh, yıldızların altında bedava sinema keyfi. Güzel etkinlik. Bana biraz uzak ama yakında olanlara duyurayım dedim.  1 Eylül'de "Hababam sınıfı tatilde " ile perdesini açacakmış. 21 Eylül'e kadar devam ediyor bu etkinlikler ve  saat 21:00 de. Etkinlikler 11 noktada gerçekleşiyor. Güzel Türk filmleri var. Takvimi Eylül'e tıklayıp bakınız. Öğrenmek için TIKTIK



Cern Modern'de ise bir fotoğraf sergisi var, bu da beni ilgilendiriyor. Serginin adı Meksikalı Dünyalar. 25 fotoğraf sanatçısının katıldığı bir sergi imiş. Görmek istiyorum şahsen. Sergi başlayalı çok olmuş ama 16 Eylül'e kadar açık. Detay bilgi için TIKTIK 

Şimdilik bunlar yeter , yapabilirsem tabii, evdeki hesap çarşıya uyarsa tabii. Bazı riskli durumlar mevcut zira. Yine dualara ihtiyaç var bizim evde. Ben yapamasam da belki sizler yaparsınız. Gününüz güzel olsun e mi ?.



8 yorum:

  1. cermodern'de de her salı açık hava sineması var, aklında bulunsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir salı gidip bi taşla iki kuş vurma ihtimalimiz var yani. :)

      Sil

  2. ne güzel derleyip toplamışsın

    sana uyanlara gitmek nasip olur işallah

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. Ankara da olsam MFÖ konserine gitmek isterdim. Neyse. Umarım sen planlarını uygulayabilirsin. Dualarım seninle. Herşey gönlünce olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dualara ihtiyacım çok. Teşekkür ederim Lilacım, seninde her şey gönlünce olsun. Sevgiler canım.

      Sil
  4. güzel şeylermiş.
    bazı şehirlerde parklarda evet açık sinema başladı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukluğumda çok gittim , güzeldir , püfür püfür. :)

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...