Pazar, Nisan 13, 2014

Pazar şarkısı


foto:Füsun T. 


Kendime dolunay aşısı yaptıracağım. Alerjim var dolunaylara. Yok tabii ki öyle bir aşı ama bu kadarda olmaz yahu. Çok eziyet çekiyorum ben her ay. Acayip kalitesiz geçiyor yaşamım. Herkesi kırıyorum, asabi oluyorum, depresyon desen son aşamada. Dün bir mağazadan bluz aldık yeğenimle beraber. O sarısını ben pembesini. Onun işi olduğu için ödemeyi bana bırakıp ayrıldı mağazadan. Ben tam kasaya yönelecekken, bluzların başında bir bayan görevliyle konuşuyor " bana bu fiyattan vereceksiniz di mi ? " diye. "Hayırdır" dedim. Bayan dedi ki; " benim elimdeki bluzda farklı fiyat yazıyor, o fiyattan verecekler bana " . Aldığı bluz benimkiyle aynı renk, aynı bluz. İsyannn yine isyannnn. Kasada görevli bayanla, onbeş dakika tepiştim bu yüzden. Dırdırdırdır başının etini yedim kızın. "hanımefendi, bluzları karıştırın, o fiyat yazan bulursanız size de üzerindeki fiyattan vereceğim diyor " ben ı ıhhh, dırd rıdrdırırıdıır söylenmeye devam. Dolunayımı kızda tüketmeye çabalıyorum habire. O kadar dırdırın hiç bir fayda vermeyeceğini bile bile üstelik. Çok şükür kazasız belasız ordan çıktım eve dönüyorum, trafik yoğun. Bir araba sağımda kendisine yer açmaya çalışıyor. Adama öfkelenip arabayı daha da sağa alıyorum. Önünü kesiyorum. Hobareyyyy. O anda çanlarım da çalmaya başladı. Hopppss, sakin ol yahu, bu sen değilsin. Önünden sivrisinek geçse durup yol veren sen, hayırdır noluyo !! Bununla kalsa iyi. O kadar depresif ve umutsuz oluyorum ki, sevdiklerime ters davranıyorum. Ay bir ağlamaklı modlar, bir Ferdi Tayfur halleri.

İşte tüm bunlarında etkisi ile son üç gündür onlarca kez açıp açıp bu şarkıyı dinliyorum. Şebnem Ferah'ı yanaklarından öpüyorum böyle güzel bir şarkı yaptığı için. Ama ne yazık ki şarkıyı ondan dinlerken ağlayamıyorum. O yüzden ben bu ara Kibariye yorumuna taktım. Çünkü dinliyor ağlıyorum, ağlıyor dinliyorum.

Ve diyorum ki ;

gücün var mı sevgilim
derin sularda inci tanesi aramaya

cesaretin kaldıysa
hâlâ benle aşktan konuşmaya
söyle canım sevgilim
hayat bize oyun oynuyor olabilir mi
yorgun gibi bir hâlin var
duyguların karışık olabilir mi
sil baştan başlamak gerek bazen
hayatı sıfırlamak
sil baştan sevmek gerek bazen
her şeyi unutmak
sanki bugün son günmüş gibi
dolu dolu yaşamak istiyorum ben
her ne çıkarsa yoluma
selam verip yürümek istiyorum ben

sil baştan sevmek gerek bazen
hayatı sıfırlamak
sil baştan sevmek gerek bazen
her şeyi unutmak 


  ▶ Kibariye - Sil Baştan (2013) - Dailymotion video



4 yorum:

  1. valla inanmıyacaksın ben de dün bir sinir krizi geçirdim. hiç
    sinirlenmeyecek bir olaya aşırı tepki verdim. sonra da başım ağrıdı saatlerce.
    nedeni dolunaymıdır sahi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sebep arama ,direk dolunay :)) dikkat et bakalım bir daha bu tür bir şey yaşarsan, dolunay var mı yok mu.. Bir hafta geriyor beni yaaa.. okutacağım kendimi hocalara :)))

      Sil
  2. :) amaniinnn kurt kadınlar sizi... şaka maka beni şu aralar bir manitu, bir de yerleştiğim Urla koruyor sanırım :) bahçede envai çeşit kuş seslerine bırakıyorum yalın ayak kendimi..beklerim arkadaşlar :)

    YanıtlaSil
  3. Keyfin daim olsun momentos.. Davete teşekkürler .:)

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...