Pazartesi, Nisan 28, 2014

Tasarım

Yatak odanızda uzanıp gökyüzünü seyretmek isterseniz. İşte size mükemmel bir tasarım . Hele birde eviniz şehirden ve şıklardan uzaktaysa, yıldızlar üstünüze yağar.

foto
Ve işte evin konumu. Bir insan daha ne isteyebilir bilmiyorum ben. Hayallerimi büyütmem gerek sanırım. Fazla mütevazi kalmaya başladı.

foto
Yerden tasarrufun en güzel hali bu gibi. Eline kitabını alıp uzandığında yandaki pencereden ormanı görmek gerek.

foto
İster yatak odası istersen oturma odası. Yerim dar diyenlere.

foto
Bilin bakalım yataklar nerede. Yazlıklar için ideal .

foto
Bu ev aktör Bryan Cranston'a aitmiş. Pasifik okyanusunun kıyısında . Uyunur mu bu odada ? Uyunur.
foto
Oturulur mu bu koltuklarda. Oturulurrr.. Nefis bir manzara.

foto
Bu fotoğraflara batıktan sonra , benim minicik dağınık odam gözüme çok komik geldi ama, nerede yaşadığın değil , nerede mutlu olduğun önemli dedim kendime. Kalk bir kahve yap, iç  ve evi toparlamaya başla da dedim. Güzel bir hafta diliyorum hepinize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...