Salı, Temmuz 01, 2014

Geçen yıl bugün

Facebook'un "bugün" diye bir uygulaması var. Ona tıkladığınız zaman haber akışında, sizin ve arkadaşlarınızın  geçen yıl bugün neler paylaştığınızı gösteriyor. Az önce tıklayınca geçen yıl bugün face'de bloga yazdığım bu yazımı paylaşmışım. Tekrardan zarar gelmez faydası bile olur diyerek sizi o günkü yazıyı okumaya davet ediyorum. Bir konu mankeni de paylaşayım da sayfa bomboş görünmesin.

Foto : Füsun T.

                                                             YAZIYI OKUMAK İÇİN TIKTIK

8 yorum:

  1. heee,limon suyunu bana yıllaaaar evvel msn de yazışırken demiştiydin :)
    bak naaası hatırlıyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafızan iyi maşallah. Demişimdir mutlaka :)

      Sil
  2. Geçen yıl bu gün; bu yazıyı okumuş ama yorum yazmamışım ne garip, yada okumamış kaçırmışım. Bu gün bunu fark ettim. Canımmm nasıl gidiyor Ramazan.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen okuyor ama yorum yazmayabiliyoruz, ki ben bunu çok yapıyorum. Öyle olmuştur belki. Ramazan başladı ve bitti Vuslatım. O gün son 3 saat fenalaştım. İpi göğüsledim ama çok zordu. O yüzden bıraktım orucu ama deneyeceğim bir kez daha.

      Sil
  3. pazar günkü yazıma baksan ya amaaa. sana bişi var kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım ama yaaa, mutlu oldum hem de yaaa, beni böyle görmene sevindim be yaaa :) Çok teşekkür ederim Deepciğim. Çok şekersin. İnsanları mutlu etmekte üstüne yok ..

      Sil
  4. :) ben de sevindim ki. bi de o yandaki filmi izlemedim bühüüü albert dupontel olanı :)

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...