Pazar, Eylül 21, 2014

Kış Modası

Bir üşüyorum bir üşüyorum ki, kazaklara bürünesim geliyor bazen. Dışarısı iyi olsa da evler soğumaya başladı artık. Madem  kış geliyor, modasına bir bakalım neler var neler yok. Ne de olsa eski modacıyız. Kış modası baharda belli oluyor normalde. Mayıs ayında trenler açıklanmaya başlar. Tabii bizim aklımıza ancak üşüdüğümüz zaman geliyor, bu kış ne moda diye.


Mango






Bu yıl ki moda konferansı ışığında ve artık raflarda yerini almış olan giysiler ışığında belli olan bir şey var ki o da bu yılın rengi " şarap rengi" yani bordo.  Bu rengi giysilerin tümünde farklı tonlarıyla kullanarak, kısa boylu olanlar daha uzun, kilolu olanlarda daha ince görünebilirler. Giyside bu rengi kullanmak istemiyorsanız şık bir çanta ile üzerinizde bulundurabilirsiniz. Jean pantolonlarda da klasik renklerin yanında bordo hakim bu kış. Yani ne olursa olsun , ille de bordo bir eşyanız olsun.
BEYMEN










Deri, deri görünümlü pantolonlar, kürkle renklendirilen giysiler de ön planda. Ve bol bol çiçekli giysiler  göreceğiz. Elbiselerde, kazaklarda hep çiçekler var. Çiçekli şifon eteklerle tamamlanan oversized kazaklar romantik görünmemizi sağlayacak ama maskülen takılacağız bu kış bi yandan da  . Dolayısı ile ceketler, ceket pantolon ve erkek ayakkabısı tarzında ayakkabılar  çok moda. Eşinizden tüyolar alabilirsiniz yani. Buyrun size erkeksi bir bot modeli. Beymen mağazasındaki  Chloe marka bu botlara alamayacak olsamda bayıldım. Alabilenler güle güle kullansınlar,




Dış giyimde neler var derseniz. Ben pek sevmiyorum ama bir kaç beden büyükmüş hissi veren oversized kabanlar modaymış yine. Pançolarda var bu kış. Biraz battaniye gibi görünüyor ama sıcacık. Pelerin sevenlerin yılı ayrıca bu yıl. Yani sıcacık bir kış geçirmek için bir sürü tercih şansımız var. Ve bu kabanlarda bol bol imitasyon kürk ve tüy var.


Griler, asker yeşilleri, kırmızılar, mürdümler, lacivertler, bordolar, neon renkler ve bu renklerin tonlarından oluşuyor kışın renk skalası .

Mary Jane ayakkabı denilen önden bantlı ayakkabılarınız varsa gözünüz aydın. Çünkü bu kış modasında onlarda var. Ayakkabı demişken Michael Kors'un sayfasını ziyaret edip ayakkabılara, çizmelere bi göz atın derim. Botlara bayıldım ben. hele bi tane tüylü bir bot var çok sevdim onu. Bu kış çok şeyde kuş tüyü yada kürk göreceğiz.  Diğer modellere bakmak için fotonun altındaki yazıyı tıklayınız.
Michael Kors

Bu botu çok sevdim ama param olsa da alıp giyemem. Çünkü boyum kısa. Moda diye olmadık şeyleri giyen insanlara saygı duysam da, eleştiriyorum . "Hiç mi aynaya bakmadın kardeşim" diyorum. Geçenlerde bir alışveriş sırasında yanımdaki bayan bir hayli dikkatimi çekti. İkimizde aynı reyonda bir şeyler bakıyorduk. Hanımefendi bir hayli kilolu, yaşı da bir hayli var. Bir kot pantolon giymiş bütün her yeri yırtık. Ayağında yüksek topuklu ayakkabılar. Olmamış, olamamış. Biraz fazla dikkatli bakmışım, ölçüyü kaçırmışım anlaşılan. Zılgıtı yedim. "Önündeki giysilere bakacağına beni inceliyor" diye yüksek sesle uyardı beni. Demek ki o da farkında aykırı ve kötü giyindiğinin. Öyle olmasa , ay ne güzel, demek çok beğendi ki bana bakıyor bu kadın der ve hafiften bir gülücük atar geçerdi. Günün özlü sözünü yapıştırayım hemen buraya kendimce.

Siz siz olun moda diye her şeyi giymeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...