Pazar, Eylül 07, 2014

Pazar Şarkısı



Yazlıkta müzik dinleme şansımda olmadı fazla. Eskilerden kalma bir radyom vardı, o da her kanalı çekmiyor. Neden bilmem hep dini ağırlıklı kanalları çekiyordu. Sanırım onların sistemleri ve sinyalleri çok güçlü. Radyonun en iyi çektiği kanallardan biri de Açık Radyo idi. İyi ki varlar. Cazdan mahrum kalmadım bu sayede. Arada çok farklı müziklerde dinledim sayelerinde.. Bildiğim kadarı ile desteklerle yani bağışlarla ayakta kalıp yayın yapıyorlar. Bir ara bu iyiliklerine karşılık versem fena olmaz. Onlarda olmasa ne dinleyecektim. Bilinen bir sürü kanaldan  bile doğru dürüst sinyal almadı canım eski radyom.  İyi de oldu belki. Müziği özlemiş oldum,iki gündür büyük bir  zevkle dinliyorum. En özlediklerimden biri de Jason Mraz. Bugün  birlikte dinleyelim isterseniz.

























1*  Love Someone (çok duygusal bir klibi var , önceden uyarayım da, sonra ağlattın bizi falan demeyin. İsterseniz kısa filmi izleyin daha da duygulanın TIK )

2*  I'm Yours 

3* Bella Luna


Müzik ruhun gıdasıdır. Ben bu yazıyı hazırlarken ruhumu yıkadım, doyurdum. Şimdi işlerimin başına geçebilirim. Hepinize iyi pazarlar, duyan kulağınıza , okuyan gözlerinize sağlık.



2 yorum:

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...