Pazar, Aralık 13, 2015

Pazar

Yahu kadın!
Ben seni darmadağın seviyorum.
Nedir bu derlitoplu olacağım derdi?
Saçın dağınıkmış
Üstün başın berbatmış
Yüzün gözlerin yorgunmuş
Bunlardan bana ne?

Geceler boyu yüzüme gözüme bulaşan başkası sanki!

Ben seni benim dağınıklığıma karışasın diye sevdim.
Hangi ağacın bir diğerine karışmış kökleri düzgün ki?
Hangi dağ bir öbürünün hizasında?
Hangi göl kıvrım kıvrım değil?
Hangi bulut öyle, onlar kadar dağınık?

Onlar kadar güzelsin diyorum.
Uzayan gölgem ol,
Karanlığınla bile dokun, yeter diyorum
...Dinletemiyorum.

BAHADIR ÜGE

Ne güzel anlatmış şair kadınından istediğini. Bazen boş yere çabalarız ikili ilişkimizde.  Süslü olalım, güzel olalım, iyi giyinelim diye. Bi kendimiz olabilsek yetecek oysa. 

Hayatın her alanında kendimiz olabilsek yetecek her şeye. Kendimiz olabilsek  mutluluğu  daha sık tadacağız belkide. Mutluluk; ucu bucağı yok gibi görünen, oysa belkide bir saniye süren, işte o kısa an için  hep peşinden koşulan bir duygu. Bu yüzden kendimiz olmamız bile onu sürekli kılamayacak. Kendi olabilen insanlarla zaman geçirmek gerçekten çok zevkli. Kendi olabileni bulabilmek ise bugünlerde çok zor. Var bir kaç tanıdığım ama bir elin parmaklarını geçmez. Herkes bir başkası. 

Dağılmadan toparlayalım, bugün pazar , şarkı günü. Kadınına hayran, kadınına tutkulu, kadınına aşık  bir başka şairin, Nazım Hikmet'in dizelerini Volkan Konak seslendirmişti. Hoşgeldin Kadınım . Güzel duygular bunlar. Yok toparlayamadım yine, duygusala bağladım . Tamam tamam sıra günün şarkısında. İki kum tanesi çiçeğine tıklayın dinleyin. Sevin, sevilin, güzel pazarlar geçirin. 




7 yorum:

  1. sevdiceğimin yanında kendim gibi olamayacaksam ya da olmuyorsam kimin yanında olacağım ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O hoo, olamayan bissürü kişi var.. Ben biliyom :)

      Sil
  2. Bu erkekler dengesiz darmadığın seviyorum derler sonrada çok dağınıksın toparlayamıyorum der kaçarlar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne doğru söyledin sen.

      Sil
    2. Alemsiniz :)) Dengeli olsalar bize zor tahammül ederler , biz de az dengesiz değiliz, laf aramızda :))

      Sil
  3. Eşim geçen gün bana bu şiir göndermiş watsaptan. Sen misin gönderen. Bir hafta boyunca bıraktım herseyi.daginikliktan kendim kriz geçiriyorum ama devam ettim.Tabi isyan etti bizim ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sihirli değnek istiyor erkekler. Sen kılını kıpırdatmayacaksın ama her yer, her şey tertemiz, derli toplu olacak ..:))

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...