Pazar, Eylül 25, 2016

Pazar şarkısı

Dün güneşi görünce kendimi açık havaya atıp, güneşle buluştum. Pek de iyi geldi. Gölgeler üşütse de , şezlongu çimlerin üzerine açıp, güzel güzel kitabımı okudum. Ne okudum ? Birçok kitabı bir arada okurum ben. Dün Aziz Nesin / İstanbul'un Halleri kitabını okudum. Kitap ikinci el. Nişantaşı pazarından aldım. Şahane bir kitap, sindire sindire , bazen kahkahalar ata ata okuyorum. Seçme öykülerden oluşan bir kitap. Tekrar tekrar okuyacağımdan eminim.  Bulursanız alın okuyun derim.
 Fotoğrafta gördüğünüz ikinci kitap Dinle Küçük Adam / Wilhelm Reich 
Kesinlikle okunması gereken kitaplardan. 80 li yıllarda almıştım yanılmıyorsam. Üçüncü kez okuyorum. Sürekli çantamda geziyor bu ara.

Okumalar bitip, güneşle olan hasbıhâlimizi sonlandırınca sıra yapılması gereken işlere geldi. AVM'nin güneşsiz, uğultulu, kasvetli ve kirli havasına doğru yol aldım. İçeri girdim ki bir sürü  çocuk orada. Eyyy ana babalar, alın kaçırın çocukları güneşe, parklara diyesim geldi ama diyemedim tabii. İçimden vır vır ettim durdum. Bu arada, çocuğunu oyuncakçının kapısında kadar getirip
" bak; içeri girince, ağlamak, ille de bunu alacaksın diye tutturmak yok, sadece bakacağız hiçbir şey almayacağız "
sözleri ile oyuncakçıya giren babaya hayretlerimi sundum içimden yine. Bide dedim ki; işte parka götürsen mis gibi enerjisini dağıtsa bu çocuk, bu saçma sözlere de gerek kalmaz.
Bana neyse !!!


Ana baba çocuk ilişkilerine içimden daha fazla karışmamak için kendimi D&R a attım. Herkes başıma toplandı tabii bu atma sonucu. Yok dedim yok, mecaz yahu bu.
İndirimli indirimsiz bir sürü ürünü gözden geçirdikten sonra, üç cd ve bir tükenmez kalemle çıkabildim sonuçta. Şebnem Ferah ve Fikret Kızılok, iki al bir öde kısmından seçtiklerim. Tam arşivlik albümler. Geçenlerde aynı reyondan Melis Sökmen ve Kalben albümlerini almıştım. Büyük keyifle dinliyorum. Kurcalayın derim , güzel şeyler yakalayabilirsiniz bu reyondan. Bedava sirke baldan tatlıdır ne de olsa.
Erol Evgin albümüne gelince, o , yeni çıkanlar reyonundan bir düet albümü. Kadın vokallerle , hit olmuş Erol Evgin şarkıları seslendirilmiş. Dün gece bu albümü dinledim. Sıla ile olan Ateşle Oynama düeti muhteşem olmuş. Ses uyumu ve senkron harika. Defalarca dinleyebilirim. Zaten Sıla aşığıyım malum. Ama albümün diğer düetleri için aynı şeyi söyleyemeyeceğim şimdilik. Belki bir kez daha dinlersem fikrim değişir.

Pazar şarkılarımız gelsin o zaman. Tabii ki bu üç albümden seçtiklerimi dinleyeceğiz bugün.

Zaman zaman / Fikret Kızılok 

Vazgeçtim Dünyadan / Şebnem Ferah 

Erol Evgin _ Sıla / Ateşle Oynama

Neyi unutmuyoruz... Sevdiklerimize, çocuklarımıza, büyüklerimize, ailemize sıkıca sarılıp , bol bol öpmeyi. Mutlu geçsin gününüz, sağlıkla.


8 yorum:

  1. Bu gün şarkı komasına girdim zaten hayırlı pazarlar.

    YanıtlaSil
  2. Bir pazar daha bitti ama :(

    YanıtlaSil
  3. nişantaşı pazarı mıııı, istanbula mı yerleştin sen yaaa. dinle küçük adam çok seviyom geçende yazdım blogumda. müzikler de güzel. heeey kendi bahçen de mii :) nişantaşı pazarıııı, eski kitaplar olan mıııı :) benim buralara gelmişsiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok anacım, Ankara'da Nişantaşı pazarı denen bi pazar yeri var, orasını kastettim. :) Benim bahçem evet.:)

      Sil
    2. Yok anacım, Ankara'da Nişantaşı pazarı denen bi pazar yeri var, orasını kastettim. :) Benim bahçem evet.:)

      Sil
  4. Blogumu beğenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...