Pazartesi, Ekim 31, 2016

Home office

Dün gece yarısı uyanıp tekrar uyuyamayınca , bir sürü karabasan düşünce kafama doluştu. Sabah ruh gibiydim tabiiki. Zaten ruh değil miyiz, bu nasıl bir benzetme oluyorsa ? Dedim ki kendime; sen bugün şu uzun zamandır düşündüğün home office işine bir el at, bir araştır ne yapabilirsin. Ama ondan önce azcık şık bir office hayali kurmanın hiçbir mahsuru yok dedim. Gecede uykun tekrar kaçarsa , gündüz kurduğun hayalleri geliştirmeye çalış, karabasan düşüncelerden iyidir dedim. Evet kendime dedim. Sonrada daldım hayallere. Hayalime ortak olun. 









Fotoğraflar : PİNTEREST

2 yorum:

  1. Bende home ofis çalışmak istiyorum. Eğer bir gün öyle çalışacak olursam bu tarz beyaz tasarım çok hoş olur kanımca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok cezbedici bence de :) İnşallah çalışma fırsatı bulursun. Dilediğince olsun her şey.

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...