Cumartesi, Ekim 15, 2016

Ülke sınırları

Sınırlarım(n)ız nereye kadar ?

Psikolojideki sınırlardan bahsetmeyeceğim. Ama bir gün o konu hakkında da konuşabiliriz elbette. Yeni öğrendiğim bir ülke sınırından bahsedeceğim bugün. Ülkeleri yeni öğrenmedim ama aralarındaki sınırın bu kadar şirin olduğunu yeni öğrendim doğrusu. Hollanda ve Belçika sınırı


O kadar enteresan ki, yemeğinizi Belçika'da yiyip, duşunuzu Hollanda'da alabiliyorsunuz mesela bu evde. Ya da gittiğiniz bir markette domatesi Belçika'dan, havucu Hollanda'dan alıyorsunuz. Diğer enteresan görüntüler için TIKTIK

Dünya sınırlar haritası . Haritanın üzerine tıklayıp büyük halini görebilir, coğrafya bilgilerinizi tazeleyebilirsiniz. Dünya iyice küçüldü galiba. İnsan oğlu kuş misali oldu. Bir gün orada bir gün burada derken, bu durum Hollanda_ Belçika arasında farklı gördüğünüz gibi. Sadece bir adım. Bir adımda orda, bir adımda burda insanoğlu. 





4 yorum:

  1. Çok ilginç geldi bu bilgi :) Sayenizde öğrendik :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bende bunu çok seviyorum, beraber öğrenmeyi. Ben teşekkür ederim okuduğunuz için. :)

      Sil
  2. ben de geçenlerde suriye sınırına gitmiştim. orası pek şirin değildi fakat beklediğim gibi de değildi. sanırım kafamızın içinde var bazı sınırlar; tıpkı "Tavuklar Firarda" filmi gibi. şiddetle öneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınır gerekli bir şeymiş aslında. Bununla ilgili bir yazı paylaşacağım sonra sanırım. Film önerisi çok hoşuma gitti, en kısa zamanda izleyeceğim. :)

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...