Pazartesi, Ekim 08, 2012

Mimlendim

Supercellma uzun süre önce beni mimlemişti. Mim işleri beni aşıyor ama gençleri kırmamak lazım dimi. Selmacım biraz geç oldu ama bu ara biraz yoğunluk vardı, ancak zaman buldum. Kusura bakmazsın dimi . Sevgiler.

Favori rengin ?
Mavi
Favori Hayvan ?
Fil
Favori sayı ?
7
Favori içecek ?
Türk kahve
Hediye almak mı vermek mi ?
Hediye vermeyi çok severim. Bir toka bile olsa.
Facebook mu Twitter mı ?
Her ikisi de
Tutkunuz ?
Hercaiyim, o yüzden tek bir tutkum yok.
Favori gün ?
Pazar hariç her gün
Favori çiçek ?
Frezya


2 yorum:

  1. ben de leylak severim. hercai menekşe.
    bi de şarkısı bile var beeeeee. hercaiiiiii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylak sevilmez mi. Bahçemizde var , bende bayılırım.

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...