Pazar, Ekim 21, 2012

Pazar şarkısı

Son iki ay içinde aldığım Cd'lerimden birini seçip, ondan bir yada bir kaç şarkı paylaşmaya karar verdim bugün. Neler  aldım.


Alıp unuttuklarım da vardır belki. Bunlar her daim elimin altında ve müzik setimde olanlar. Hepsini de çok beğeniyorum. Seçim yapmakta zorlandım. Sonrada "kalbim" e sordum. Hadi bakalım seç birini dedim. Bakalım hangisini seçmiş.


Uzun yol şarkılarını seçti. Sanırım yine gidesi gelmiş, gidemediği yollara düşesi gelmiş. Bari şarkılarla avutalım onu.

İlk şarkı English Man in New York. Cd de Jazz Band'dan çalıyor ama ben Sting'den dinleteceğim size.

English Man New York

İkinci seçimim benim çok sevdiğim bir şarkı. Lady D'Arbanville. Cd ye şarkıcı konusunda sadık kalamayacağım yine. Bu şarkı Cat Stevens'dan dinlenir.

Lady D'Arbanville

Cd'deki şarkıların hepsi güzel şarkılar. Fakat seslendirenler orjinalini seslendiren  kişiler değil. Farklı sanatçıların yorumu var. Kötü mü ? Hayır değil. Ama yine de kulak esas sesleri aramıyor değil. Uzun yol için gayet hoş bir cd. Keyifle dinliyorum ruhumdaki uzun yollarda.

Son olarak 82'li yıllara gidiyoruz Just an Illusion . Bu kez orjinali var cd'de. İmagination'dan geliyor bu şarkı.

Just an Illusion

Pazar şarkısı diye başlamıştık ama pazar şarkılarına dönüşüyor bu iş. Müzik ruhun gıdasıdır, fazlasından zarar gelmez dimi ?

Hepinize keyif dolu, neşe dolu, gülücükler kahkalarla dolu, tabii hepsinden önce sevgi dolu aşk dolu bir pazar diliyorum.


6 yorum:

  1. Bu sarkilarin ucunu de severim.Esas simdi ben Kursat Basar'i merak ettim, boyle bir cdeden haberim yoktu, ben televizyon programini kitaplarini bilyordum sadece

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wuuww, o zaman hemen al, güzel cd. Kürşat Başar saksafonla sanatçılara eşlik ediyor. Çok güzel şarkılar var.

      Sil
  2. Sayende pazar günü kulaklarımız da dinlendi. Sting hayranı olarak ağzım kulaklarımda şu an:)

    YanıtlaSil
  3. "Shape of my heart" diyorum o zaman sana , şu an bende o çalıyor :)) Bayılıyorum bu şarkıya.

    YanıtlaSil
  4. uzun yol şarkılarını bilmiyoduuuuum.
    kalbin iyi seçimler yapıyomuş. güvenilir kalp.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalbim sana teşekkür ediyor iltifatların için :)) Güzel cd, akşama kadar dönüp duruyor müzik setimde. Bide Sıla , ah sıla ahhh. :)

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...