Salı, Ekim 09, 2012

Neler oluyor

Bizler evlerimizde oturup, çıkan her yenilikten yararlanmayı hedeflerken, birileri çalışıp bizim için o yenilikleri hazırlıyor. Bayılıyorum böyle insanlara.
Foto kaynak
İşte İngiliz dizaynır Dominic Wilcox'da yenilikler için çalışanlardan. Ne yapmış ? Kullanan kişinin evinin yolunu yada gideceği yeri bulmasını sağlayan GPS'li bir ayakkabı dizayn etmiş. Ayakkabıyı yaparken Oz Büyücüsü'ndeki Dorothy Gale'in ayakkabılarından esinlemiş. Dorothy eve dönmek için ayakkabısın topuklarını birbirine vuruyormuş ve ayakkabıları onu eve götürüyormuş. Dominic'in ayakkabısı da topukları birbirine vurunca çalışıyor . Bir usb kablo ile adresi ayakkabılara yüklemek yeterli. Eline sağlık sevgili Dominic diyorum ve ayakkabılarını  anlattığı videosu ile başbaşa bırakıyorum sizi.

VİDEO için bir tık

Ve Dominic'in web sayfası

Dominic'in diğer videolarınıda izleyin derim

Neler oluyor dedik ya, bakın başka neler oluyor. Artık et alışverişine gitmeye gerek kalmayacak arkadaşlar. Evinizde 3D bir yazıcınız olması yeterli. Milyarder Peter Thiel, 3D baskı cihazları üzerinden et üretebilecek bir sisteme 350 bin dolarlık yardımda bulunmuş. İşte parasını bu tür işlere harcayanlara da bayılıyorum. Modern Meadow adlı oluşum, bio teknolojiyi kullanarak 3D yazıcılar üzerinden et üretebileceklerini iddia etmiş bay Peter'de bu işe parasını yatırmış. Eğer oluşum bu işi başarabilirse etinizi kendi evinizde basabileceksiniz. 
Olur mu ? Olur. Ben mangalı yakıvereyim, siz de yazıcıdan bi bonfile çıkarıverin. 





Ben robotlardan tırsıyorum,baştan bunu söyleyim. Bunlar her yerden karşımıza çıkmaya başladı. Dünyayı istila edecekler bir gün. Ünlü bilim dergisi Futures'da yayınlanan bir yazıya göre gelecekte robotlar seks işçisi olarak da kullanılacakmış. (E bi o kalmıştı. Bak yazıyorum şuraya, sonumuz bu robotlar yüzünden gelecek. Bir gün bize egemen olacaklar. İnsanlık kendi kendini yok edecek kısacası) 2050 yılında bu işin tamam olacağı öngörülüyormuş. Bakteriye dayanıklı  ve tamamen insan derisini andıran bir deriyle kaplı olacakmış efendim bu robot seks işçileri. Bu işçilerin  yorgunluk sıkıntısı olmayacak, müşterilerin aşırı istekleri karşısında öfkelenmeyeceklermiş doğal olarak. Robot seks işçileri sayesinde insan kaçakçılığı da büyük ölçüde tarihe karışacak diye ümit ediyorlar. Tayvan'daki bu sex shop'da robotların çalıştığını düşünebiliyor musunuz ?  Hadi hayırlısı . 

This is also a wholesome photo
Foto kaynak


8 yorum:

  1. Hepsi olur, hic uzak gelmiyor bana nedense:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok hızlı gidiyorlar dimi Semicim, kısa zamanda olası desene :)

      Sil
  2. Desteğin ve tavsiyen için çok teşekkür ediyorum canım.Koruyucu dua diye Ayetel kürsi'yi bu gibi durumlarda okuyordum.Nas suresini de bol bol okuycam.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, rica ederim. Güzel haberler bekliyorum inşallah.

      Sil
  3. hepsi ilginçmiş.
    ama bu et işi nasıl yaaaa ne demek öle oha filan yani.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amannnn zaten etlerin tadı tuzu kalmadı ki, 3D den pek bi farkı yok sanırım :))

      Sil
  4. Et yapayabilen 3D yazıcı fikri ilginçmiş.
    3d yazıcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz. Sizin konunuzmuş , ilginç dimi.:) 3D'ler süper zaten.

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...