Pazartesi, Mayıs 27, 2013

Gece turu

İçim sıkılıyor. Sıkıldıkça sıkılıyor hatta. Yani o kadar çok sıkılıyor ki neyle oyalansam da, sıkıntımı sıksam diye uğraşıp duruyorum şu anda..
Bukombin.com sevdiğim oyalanma seçeneklerinden birisi. Bir oğlum olacaktı adını "Murat" koyacaktım. Ne oğlum oldu ne de adını Murat koyabildim. Olsaydı belki bu giysileri alırdım. Daha çok dekorasyon kombini yapmayı sevsem de arada "Murat'a kombinler " de çıkıyor işte böyle.

foto kaynak

foto kaynak


foto kaynak

Bana ait diğer kombinleri görmek isterseniz işte BURADA Sizinde ilginizi çeker kombin yapmak isterseniz, piyasalarda neler var görmek isterseniz, üyeler ne tür kombinler yapmış fikir almak isterseniz üye olmanız yeterli. Ürün inceleme şansınızda var. Beğendiğiniz ürünü internet üzerinden alma şansınızda mevcut.



2 yorum:

  1. İnşallah hala bir murat'ın olur..geç değil ki eminim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki yetiştirme yurdundan alırım bir Murat Vuslatcım :)

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...