Pazar, Şubat 22, 2015

Pazar şarkısı

Pinterest
Pazar; geç kahvaltı, dergilere, kitaplara gömülmek, müzik, huzur, keyif, neşe, sevgi,bol uyku,belki biraz temiz hava, yürüyüş, belki fotodaki gibi bir sepet hazırlayıp, sıkıca giyinip, açık havada termostaki sıcacık çayı yudumlamak... Tamam tamam benim hayallerim bitmez, sizi kendi hayalinizle baş başa bırakıyorum bu noktada.

Müzik ; candır,aşktır,keyiftir, hüzündür,ayrılıktır,coşkudur,neşedir,mutluluktur. Kısacası her şeydir.
O zaman dinleyelim.


Oblivion'u birde kanun, ney, piyano ve akordeon eşliğinde dinleyin istedim.
Kanun : Tahir Aydoğdu
Ney: Bilgin Canaz 
Piyano,Akordeon : Hakan Ali Toker

Bonus olarak da Bilgin Canaz bestesi ve benim çok sevdiğim Meleklerin Hüznü 

Sevgiyle güne merhaba diyor ve bu günü sevdiğim her şey için yaşıyorum..



2 yorum:

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...