Cumartesi, Şubat 14, 2015

Benim mekanlarım

En sevdiğim, sık sık uğradığım mekanlardan biriside Zeynel Çilli. Huzur bulduğum yerlerdendir. Favorim Tunus caddesindeki mekanı. Bahçesi olduğu için belkide , orayı çok seviyorum. Buranın müşterileri her daim farklıdır. Son derece kibar, özenli giyinmiş, orta yaş üstü hanımlar ve beyler gelir ki, bayılıyorum onlara. Onlara bakınca zaman içinde yolculuk yaparım hep.


Her zaman Tunalı şubesine gidemiyorum. Bu yüzden mahallemizde olanı  tercih ediyorum. Yani Simon Bolivar şube benim mekanım. Dekorasyonunu, yemeklerini, kahvesini, damla sakızlı su ikramını, tatlılarını, duvardaki tablolarını, raftaki dergilerini, kısacası her şeyini beğendiğim bir yer.



En çok sevdiğim yemeği tavuk şiş, kaşarlı tavuk köfte. En sevdiğim tatlısı tavuk göğsü kazandibi, lezzet sefası. Salataları da doyurucu ve leziz. Gün içinde yürüyüşümü yapıp, kendime mis gibi kokan çiçekler alıp eve dönerken uğrayıp, bir sade kahve eşliğinde dergimi okuyup dinlenmeyi sevdiğim yer. 

Sonrasında , kendime özel olarak ayırdığım bu zamanın bana kattığı keyifle eve dönüp, hayata kaldığım yerden devam ediyorum. Kahve ritüellerim benim kendime ayırdığım, ruhumu doyurduğum zamanlar. Kesinlikle tavsiye ederim. O kısacık sürede dinlendiğinizi göreceksiniz.


Uğrayın derim Zeynel'lerden herhangi birine. Bir kahvesini için en azından, kulaklarımı çınlatarak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...