Pazar, Şubat 15, 2015

Pazar şarkısı

Dolunay Obruk; grafik tasarımcı, söz yazarı,besteci ve caz yorumcusu. Kendini bu sözlerle anlatmaya başlamış web sitesinin ben kimim sayfasında. Bu sabah ne paylaşsam  acaba diye düşünürken karşıma çıktı. Ben de ilk kez dinledim kendisini. Caz sevdiğim için sanırım hoşuma gitti. Söz ve müziklerini kendi yazdığı şarkılarını seslendiriyor.

Ben de ilk kez dinlediğim  için bir fikir sahibi değilim. Birlikte dinleyip tanıyalım isterseniz.

İstanbul Kafası  Güzel bir klibi var, şarkıda hoşuma gitti benim.

Alıştırıyorum      

Aşık Olmak İstemem   Tango. Bu da demek oluyor ki her zamanki gibi sevdiklerimizle dans etmeden bitirmiyoruz bugünü.

Sıkıca sarılın hâlâ yanınızda olan sevdiklerinize. Küsseniz barışın, barışıksanız daha bir sıkı sarılın. Mutlu olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...